فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان:

صادقی با اعتقاد به این که فضای سایبری هم همان فضای حقیقی است با تکنیک وروش متفاوت، محیط جدید و مخاطبین بیشتر، گفت:تهاجم در فضای سایبری برای صدمه زدن به تفکر دینی است.

 امروزه معیار سنجش قدرت و اقتدار کشور ها، فضای سایبری است.

به گزارش گلستان 24، سرهنگ حبیب اله صادقی، فرمانده سپاه نینوا، صبح امروز در جمع خبر نگاران گفت:اگر در سال های گذشته سنجش قدرت کشور ها بر اساس اقتدار آن ها در زمین، دریا و هوا بود، امروزه این معیار بر اساس اقتدار و قدرت کشور ها در فضای سایبری است.

وی با ذکر این که حوزه سایبری حوزه ادراک، مفاهیم وتحمیل اراده است گفت: این حوزه از لحاظ تکنیک و فکر یک حوزه جدید است و دارای الزامات سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی است.تاثیر گذاری محتوا بسیار بیشتر است و همچنین  سخت افزار و نرم افزار را تحت تاثیر قرار می دهد.

IMG09520099

وی در ادامه افزود: باید در موضوع پردازش بسیار حرفه ای وارد شویم. چند اصل مهم هم در این موضوع وجود دارد که باید به آن پرداخته شود. یکی از این اصول محوریت دینی انقلاب اسلامی است. وقتی در فضای سایبری محتوا را رصد می کنیم در می یابیم که این فضا، فضای بی دینی است و رفتن به سمت مکاتبی است که ضد دین هستند.

صادقی با اعتقاد به این که فضای سایبری هم همان فضای حقیقی است با تکنیک وروش متفاوت، محیط جدید و مخاطبین بیشتر، گفت:تهاجم در فضای سایبری برای صدمه زدن به تفکر دینی است. تاسیس طالبان، حادثه یازدهم سپتامبر، و جود داعش و... برای تخطئه تفکر اسلامی است. وظیفه ما این است که دشمن را بشناسیم تا رکب آن ها را نخوریم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: حوزه دیگری که دشمن در آن کار می کند ولایت فقیه است. زیرا اصل پر قدرتی که حرکات دینی را تقویت می کند، ولایست فقیه است. بنابراین صدمه زدن به ولایت فقیه یک اصل در کشور هایی همچون انگلیس و آمریکا است.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار