یحیی حسام، از مبلغین روستای زیارت استان گلستان در گفت و گوی اختصاصی با گلستان 24 : آن که کشته می شود می گوید الله اکبر. آن که می کشد هم می گوید الله اکبر. این برنامه اسرائیل است.

یحیی حسام: خاکریز های اعتقادی ما مرزهای ایران نیست، قدس است!

یحیی حسام، از مبلغین روستای زیارت  و فعالین فرهنگی استان گلستان، در یک مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با ذکر این موضوع که سردار سلیمانی شخصیتی است که در بعد فرماندهی و نظامی گری نه تنها در منطقه بلکه در جهان شناخته شده است، افزود: اگر ما در زمان جنگ نیرو هایی امثال ایشان را از دست نمی دادیم، یقینا امروز باکری ها، زین الدین ها و ... هر کدام می توانستند یک خاورمیانه را رهبری کنند. کما این که امروز سردار سلیمانی این کار را می کند.

حسام در ادامه گفت: یقینا آمریکا به این نتیجه رسیده است که سردار سلیمانی و امسال ایشان در منطقه پشتوانه کل نیروها و کشور های اسلامی است. یعنی عراق فقط اسمش عراق است.فلسطین فقط اسمش فلسطین است.  ولی برای جامعه اسلام قلب تپنده ای است که اگر از کار بیافتد کل بدنه و شاکله اسلام متلاشی می شود. لذا برای ما حد و مرز اعتقادی، خاکریز های ایران نیست. یقینا خاکریز های ما همان قدس است. کربلا و نجف است. به همین دلیل است که نیروهای ما در آنجا حضور پیدا می کنند و تا پیروز نشوند بر نخواهند گشت. امروز  همه دنیا این موضوع را فهمیده اند و انشاالله پیروزی هم از آن ما خواهد شد.

n00124081-b

یحی حسام، با بیان ان که رژیم غاصب صهیونیستی رژیم غاصبی است که به همه جا دست اندازی میکند و کارش این است که همه را به جان یکدیگر بیاندازد تا به منافع شخصی خودش برسد، افزود: بحث اسرائیل و صهیونیست بحث خاک و آب نیست. او می خواهد آب را گل آلود کند تا به هدف خود برسد.

وی گفت: از مباحثی که امروزه اسرائیل در دنیا برنامه ریزی می کند انداختن اختلاف عقیده ها و سلیقه ها را به جان یکدیگر و کشت و کشتار مردم به دست خودشان است. امروزه شاهد هستیم گروه هایی مثل داعش و تکفیری ها به موفقیت دست پیدا کردند، آمریکا، انگلیس و اسرائیل مسلمان کشی به دست خود مسلمان ها را راه می اندازند. آن که کشته می شود می گوید الله اکبر. آن که می کشد هم می گوید الله اکبر. این برنامه اسرائیل است.

ارسال نظر

آخرین اخبار