تایید خبر فوت مرجان نازقلیچی از زبان رئیس سازمان حج و زیارت کشور

استاندار گلستان اعلام کرد خانم نازقلیچی جزو دفن شدگان حادثه منا است.

فرماندار بندرترکمن جزو دفن شدگان حادثه منا است

به گزارش گلستان24، رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: وضعیت ۶نفر از مفقودان فاجعه منا مشخص شده است.

 سعید اوحدی، ظهر سه شنبه، در حاشیه مراسم گرامی داشت جانباختگان حادثه منا در گنبدکاووس، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: وضعیت سایرین هنوز مبهم است و دولت عربستان موظف به پاسخگویی است.

وی بیان کرد: در بین ۶ نفر شناسایی شده فرماندار بندرترکمن هم بوده که در مقبره الشهدا مکه دفن شده است.

وی با بیان این که آقای رکن آبادی همچنان در بین افرادی است که شناسایی نشده اند، اظهار کرد: منتظر اسناد دفن و دستورات پزشکی صادر شده در عربستان هستیم.

اوحدی درباره برنامه دولت برای حج عمره گفت: تا وضعیت حکم دو پلیس فاسد عربستان سعودی مشخص نشود برنامه ای برای حج عمره نخواهیم داشت و به این موضوع فکر هم نمی کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور به فرارسدن ایام اربعین اشاره کرد و گفت: در جلسه وزارت کشور که با حضور همه استانداران برگزار شد، آخرین مصوبه وزارت خارجه و کشور عراق اعلام شد و بر همین اساس ویزای گروهی ۳۰ دلار است.

 استاندارگلستان لحطاتی قبل در مراسم بزرگداشت جان باختگاه حادثه منا در گنبد اعلام کرد ،مرجان نازقلیچی فرماندار شهرستان ترکمن جزو دفن شدگان حادثه منا درعربستان است .

تایید خبر فوت مرجان نازقلیچی


دکتر حسن صادقلو لحظاتی قبل با اعلام این خبر از تلاشهای وزارت کشور و سایر نهادها برای تعیین سرنوشت فرماندار شهرستان ترکمن در هفته های گذشته خبر داد.
وی حاجیه خانم نازقلیچی را الگوی کار ،تلاش و مجاهدت دانست .

مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه منا در گنبد با حضور اوحدی رئیس حج و زیارت و قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در حج و زیارت استان در حال برگزاری است .(ساعت انتشار ده و چهل و پنج دقیقه )

 

ارسال نظر

آخرین اخبار