بعد از مرجان نازقلیچی

در روزهای اخیر و بعد از قطعی شدن خبرهای مربوط به مرحومه حاجیه خانم نازقلیچی مباحث مربوط به تعیین فرماندار بندر ترکمن هم در محیط های مختلف به گوش می رسد.

همه گزینه های روی میز فرمانداری بندر ترکمن

به گزارش گلستان24، در روزهای اخیر و بعد از قطعی شدن خبرهای مربوط به مرحومه حاجیه خانم نازقلیچی مباحث مربوط به تعیین فرماندار بندر ترکمن هم در محیط های مختلف به گوش می رسد.

گزینه های فرمانداری بندر ترکمن

در این زمینه شنیده های متعددی مطرح شده است که نگاهی گذرا به پراکندگی اخبار مربوط  هر ناظری را به این نتیجه می رساند که اخبار منتشر شده صرفا در حد شایعه و غیر قابل اعتماد است .ذیلا همه خبرهای منتشر شده در این زمینه را ذکر می کنیم :
•    یکی از شنیده های مطرح شده در این زمینه، احتمال تعیین شیرنگی معاون کنونی فرمانداری بندر ترکمن به عنوان فرماندار جدید است .این انتخاب با توجه به اشراف کامل نامبرده به امور فرمانداری این شهرستان، دور از ذهن نیست.
•    شنیده دوم در رابطه با فرمانداری بندرترکمن احتمال انتقال امانگلدی ضمیر فرماندار گمیشان بجای ایشان است .این انتقال نیز با توجه به تجارب ارزشمند ضمیر و اهمیت شهرستان ترکمن محتمل است.
•    برخی از شنیده ها حاکی از احتمال تعیین برخی از نیروهای غیر بومی برای فرمانداری ترکمن دارد .در این زمینه اسامی متعددی هم مطرح شده است .بنظر ی رسد این خبر با توجه به برخی از ملاحظات  قومی در سطح استان دور از واقعیت باشد.
•    شنیده دیگر در رابطه با این انتصاب، احتمال تعیین یکی از مدیران کنونی استانداری گلستان به عنوان فرماندار شهرستان ترکمن است .
•    نهایتا در این زمینه شنیده شده است برخی از فعالان منطقه نیز کما فی السابق ضمن دیدار با علما و بزرگان منطقه و جمع آوری امضا درصدد نزدیک شدن به کرسی فرمانداری بندر ترکمن هستند.

ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار