بعد از اعلام خبر فوت فرماندار بندرترکمن، این سوال مطرح می شود که چرا وی با کاروان حجاج بندر ترکمن به حج نرفت.

چرا مرجان نازقلیچی با کاروان بندر ترکمن نرفت؟

به گزارش گلستان24، مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن بود که به عنوان معینه کاروان از گنبدکاووس به حج تمتع اعزام شد  و این سوال در ذهن مردم مطرح می شود که وی چرا با کاروان بندر ترکمن به حج اعزام نشد.

پاسخ این سوال را رئیس سازمان حج و زیارت کشور با سخنان خود در مراسم بزرگداشت فاجعه منا  می دهد. وی با بیان این مطلب در مراسم بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا در گنبدکاووس افزود: یکی از زیبایی های کار خانم مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن این بود که وی از بندر ترکمن ثبت نام نکرد تا حجاج به خاطر فرماندار بودن ایشان، نگاهشان به او تغییر نکند، و بتوانند خدمت صادقانه خود را به نحو احسن انجام دهد.

 مرجان نازقلیچی

همچنین استاندار گلستان در خصوص فرماندار بندرترکمن نیز گفت: باتوجه به صحبتهای آقای اوحدی خانم نازقلیچی فرماندار بندرترکمن جزو دفن شدگان است وی همه جانبه خدایی شده این خانم زندگی خدایی داشت و با روح خدمت و عبودیت در راه خدا سفر کرد، وی از من خواست که با رفتن ایشان موافقت کنم و بنده هم به ایشان گفته بودم که عدم موافقت بنده به خاطر این است که خدمت به مردم نیز کارخدایی است،‌ خدا ایشان را رحمت کند.

وی در ادامه گفت: خانم نازقلیچی به دفعات از من اجازه خواست تا با مرخصی و به حج رفتن ایشان موافقت کنم اما قبول نکردم، حتی چند واسطه آورد بازهم قبول نکردم اما در یکی از آخرین جلسات دیدم که چهره ایشان غمبار است و در همان جلسه یادداشتی به وی دادم و نوشتم حالا که قلبت برای خداست برو ولی ما را هم دعا کنید

دکتر حسن صادقلو با اشاره به آخرین روزهای سفر ایشان که هنوز قطعی نشده بود افزود: تا آخرین لحظه امیدها در مورد زنده بودن فرماندار بندر ترکمن باقی بود که با این خبر قلب مردم استان و شهر بندرترکمن را داغ دار کرد.

نازقلیچی فرماندار فقید این شهرستان که از بانوان قوم ترکمن و اهل سنت است، نخستین فرماندار زن در شمال ایران و سومین فرماندار زن در کل کشور در دولت تدبیر و امید بود.

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار