کلیپی دردناک از آزار کودکان که همراه با یک متن در فضای مجازی در حال انتشار است.

پاسخ بهزیستی به کلیپ کتک زدن کودکان + فیلم (+18)

 به گزارش گلستان24، روزی نیست که عنوان هایی از این دست در رسانه‌ها منتشر نشود; درد، شلاق، کودک آزاری. این کلمه های دردناک مربوط به فیلم کودکی است که چند هفته ای به دست کاربران فضای مجازی می چرخد.

 
کودک آزاری از جنس درد
 
بعد از تماس های مکرر مردم با سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ،پیگیر انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی شدیم که در آن نشان داده می شود مردی قوی هیکل در حال تنبیه خشن کودکان است .در پیام هایی که توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود ادعا شده این تصویر مربوط به مرکز بهزیستی یکی از استان های جنوبی کشور است و به تازگی اتفاق افتاده است.
اما از آنجا که این کلیپ مدت هاست در حال چرخیدن در شبکه های اجتماعی است موضوع را از مسئولین بهزیستی پیگیری کردیم و متوجه شدیم این اتفاق در ایران رخ نداده و همان طور که از نوع لحن و حرف زدن کودکان پیداست مربوط به کشورهای همسایه با ایران است.
 
شاه میر ولدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت این کلیپی که در شبکه های اجتماعی و تلگرام منتشر شد مربوط به ایران نیست و بر اساس چیزی که ما بررسی کردیم مربوط به کشور های خارجی است. البته سازمان بهزیستی معتقد است هرگونه برخورد یا کودک آزاری از طرف ما در کنوانسیون حقوق بشر قابل قبول نیست .
 
برای دیدن فیلم  اینجا کلیک کنید
 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار