سیروس کمی، در مصاحبه با گلستان24،

اجرای حکم این روحانی ارزشمند در راستای برنامه های رژیم جعلی اسرائیل است و حاکمان وهابی آل سعود با اعدام شیخ نمر طومار فروپاشی دولت خود را امضا می کنند.

محکومیت شیخ نمر، گل به خودی آل سعود/ اعدام شیخ نمر چهره احمدشهید را برملا می کند

سیروس کمی، فعال فرهنگی شهرستان بندرترکمن، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  گفت: محکومیت شیخ نمر وجهه احمد شهید را برملا می کند.

وی با تاکید بر این که "سکوت در مقابل اعدام شیخ نمر مدعی حقوق بشر،  احمد شهید و شورای امنیت را نزد جهانیان رسوا می کند، افزود: جرم شیخ نمر روحانی برجسته عربستان فقط,  نقد به شاهزاده آل سعود بود. آیا مدعیان حقوق بشر نمی خواهند این حرکت نابخشودنی آل سعود را محکوم کنند؟ آل سعود مشغول کشتار بی رحمانه کودکان یمن است و پروسه محکومیت این عالم برجسته را بخاطر انحراف افکار عمومی نمایان می کند.

 

سیروس کمی شیخ نمر

 

مشاور استاندار سابق خراسان شمالی با بیان این که "آل سعود هنوز جواب هزاران داغدیده حادثه منا را نداده است."، گفت: بعنوان یک جوان اهل سنت ایران اسلامی، این اقدام دولت آل سعود را محکوم نموده و از علمای بلاد بویژه روحانیت معظم منطقه خواهانم در مقابل این بی عدالتی آل سعود ایستادگی نمایند تا دشمنان اسلام نتوانند به آرزوی خود و حرکت اسلام ستیزی شان برسند.

فعال فرهنگی شهرستان بندرترکمن جرم شیخ نمر را رساندن پیام مظلومان عربستان به جهان اسلام دانست و افزود: اجرای حکم این روحانی ارزشمند در راستای برنامه های رژیم جعلی اسرائیل است و حاکمان وهابی آل سعود با اعدام شیخ نمر طومار فروپاشی دولت خود را امضا می کنند. این یک گل به خودی است.

 

سیروس کمی شیخ نمر

 

وی افزود: بی شک اعدام یک نفر به خاطر عقاید خود بر خلاف آزادی است زیرا هرکس عقایدی داشته و باید محفوظ باشد. اما متاسفانه آل سعود در این زمینه قانونی نداشته و در همه مسائل جانب افراط را در پیش گرفته اند.

کمی تاکید کرد: اهل سنت ایران، همگام با ملت مسلمان ایران ایستادن در مقابل آل سعود را در مقابل اعدام این روحانی وظیفه خود می داند.

ارسال نظر

آخرین اخبار