مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل مصدومیت هم اکنون دوران نقاهت را سپری می کند، از تماشاگران ویژه بازی والیبال تیم جواهری گنبدکاووس با آلومینیوم المهدی هرمزگان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در سالن المپیک گنبد بود.

سردار آزمون تماشاگر ویژه بازی والیبال تیم جواهری گنبدکاووس

به گزارش گلستان24،  سردار آزمون شامگاه چهارشنبه بیستم آبان با حضور درسالن ورزشی المپیک شهر زادگاهش ضمن تماشای بازی، تیم جواهری گنبدکاووس را نیز تشویق می کرد.


سردار آزمون که ظاهرا اهل مصاحبه با رسانه ها نیست، حاضر نشد با خبرنگار ایرنا در شهر زادگاهش مصاحبه ای هر چند کوتاه داشته باشد و تنها به عذرخواهی از عدم مصاحبه بسنده کرد.

سردار آزمون
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در بازی تیمش روستوف مقابل دینامو مسکو از ناحیه کشاله ران دچار دچار مصدومیت شده بود، تا دو هفته قادر به همراهی تیمش نیست و به دلیل این مصدومیت بازی تیم ملی ایران درمقابل ترکمنستان و گوام در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را نیز از دست داد.


تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجشنبه 21 آبان درتهران به مصاف تیم ترکمنستان می رود و روز سه شنبه هفته آینده یعنی 26 آبان نیز در گوام با تیم ملی این کشور دیدار خواهد کرد.


سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در شهر گنبدکاووس است، وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی به مقام آقای گلی این تورنمنت رسید.


سردار آزمون زمانی که 17 سال بیشتر نداشت، درسال 91 به لیگ روسیه و باشگاه روبین کازان پیوست و هم اکنون عضو تیم روستوف این کشور است.


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که تبحر خاصی در گلزنی دارد، تاکنون در رده های مختلف تیم ملی با 39 بازی ملی 37 گل به ثمر رسانده است.


سردار آزمون از سال 2009 تا 2011 عضو تیم نوجوانان بود، او در این دو سال 6 بازی رسمی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند.
سپس درتیم فوتبال زیر 20 سال ایران حد فاصل سال های 2011 تا 2013 در 18 بازی رسمی 19 گل به ثمر ساند ضمن اینکه درتیم فوتبال المپیک کشورمان نیز در 4 بازی 4 گل زده است.


بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشور در رده بزرگسالان نیز با 11 بازی موفق به زدن هفت گل شده است.
تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر با نتیجه سه بر دو تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان را با شکست بدرقه کرد./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار