مصاحبه اختصاصی سمیه دهقان، یکی از مبلغان مدارس استان گلستان با گلستان 24:

سمیه دهقان: برای آینده نسل بعد هم بایدفکر کرد

کنترل رشد جمعیت یکی از مهترین موضوعات روز در بسیاری از کشور های جهان است. با وجود آن که بسیاری از کشور های مسلمان جهان سعی در کنترل جمعیت خود دارند، صهیونیست ها هیچ قانونی مبنی بر کنترل جمعیت ندارند.

امروزه تنها فقط در دین یهود است که کنترل جمعیت وجود ندارد. صهیونیست ها همواره با سیاست گذاری های مختلف سعی می کنند جمعیت خود را افزایش دهند. آن ها زن های خود را تشویق می کنند تا فرزندان بیشتری به دنیا بیاورند. این در حالی است که جمعیت مسلمانان به ویژه شیعیان جهان روز به روز کم تر می شود. از این رو کشور ما ایران طبق سیاست گذاری های جدید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، طالب افزایش جمعیت است.

IMAGE635089841235156250

سرکار خانم سمیه دهقان، یکی از مبلغات مدارس استان گلستان با مصاحبه اختصاصی با گلستان 24 در این باره گفت: این موضوع که افزایش جمعیت، بحث اساسی و مهم امروز کشور ماست، کاملا درست است و من با این موضوع بسیار موافق هستم. اما در کنار تبلیغ برای رشد جمعیت باید برای آینده نسل بعد هم فکری کرد. اگر ازدیاد جمعیت اتفاق بیافتد دولت تا چه اندازه می تواند اشتغال، مسکن و مشکلات روز جوانان را تامین کند؟

وی در ادامه افزود: قبل از هر کاری باید برنامه ریزی اساسی در این باره کرد. به نظر من اول از همه باید مشکل اشتغال جوانان که مهمترین مشکل آنان است حل شود. حتی امروز هم در هر خانواده لااقل یک یا دو فرد بی کار وجود دارد. چه تضمینی است که ازدیاد نسل به این مشکل نیافزاید؟

 

ارسال نظر

آخرین اخبار