رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بهره‎برداری 39 خانه بهداشت تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

39 خانه بهداشت در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

تقی ریاحی پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‎زنی مرکز بهداشت و درمان اوزینه در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرمت، محوطه‎کشی و اصلاح ساختارهای قبلی خانه‎های بهداشت در استان انجام گرفت تا در کنار توجه به حاشیه شهرها شاهد بهبود زیرساخت‎های بهداشتی در استان باشیم.

وی توجه به حاشیه شهرها را یک اولویت خواند و تصریح کرد: مراکزی که به طور کامل دسترسی به خدمات عرصه سلامت ندارند در قالب خدمات جامع مورد حمایت قرار می‎گیرند.

به گزارش گلستان 24، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه مرکز خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‎های پزشکی در منطقه شرق گرگان جانمایی اولیه شده است، تصریح کرد: بخشی از اعتبارات این پروژه پیش‎بینی شده و مابقی اعتبارات تا سال 1394 محقق خواهد شد.

ریاحی با بیان اینکه مرکز خدمات بهداشتی و درمانی اوزینه در مساحت 500 متر مربع ساخته می‎شود، افزود: بهره‎برداری از این پروژه بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه دارد و برای تجهیز این مرکز درمانی منابع مالی بیشتری مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه بیش از 70 هزار نفر جمعیت در حاشیه شهرهای گلستان قرار دارند، یادآور شد: یکی از اولویت‎های دولت و وزارت بهداشت و درمان توجه به بخش سلامت در حاشیه شهرهاست.

27 میلیارد تومان در بخش بهداشت، درمان و محیط زیست مصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به زیرساخت‎های حوزه بهداشت استان گفت: طرح شکوفایی خانه‎های بهداشت در بهمن ماه امسال به بهره‎برداری می‎رسد.

ریاحی از بهره‎برداری 39 خانه بهداشت تا پایان سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: مرمت، محوطه‎کشی و اصلاح ساختارهای قبلی خانه‎های بهداشت در استان انجام گرفت تا در کنار توجه به حاشیه شهرها شاهد بهبود زیرساخت‎های بهداشتی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس‎جمهور به گلستان 27 میلیارد تومان در بخش بهداشت، درمان و محیط زیست مصوب شد، افزود: با تخصیص اعتبارات بخش بهداشت و درمان اکثر پروژه‎ها را تا پایان سال 1394 به مردم استان تحویل خواهیم داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار