اعضای هیات مدیره دو انجمن موسیقی و هنرهای نمایشی استان گلستان معرفی شدند.

معرفی هیات مدیره انجمن های موسیقی و نمایش گلستان

 به گزارش گلستان24، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان از برگزاری مراسم معارفه اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی خبر داد و گفت: چهار نفر توسط هنرمندان انتخاب و سه نفر از طرف اداره کل برای شورای انجمن منصوب شدند. 
قاسم قندهاری افزود: بهنام پهلوانی نژاد، محمود پهلوان نژاد، سهیل سرکرده و حامد جنتی از سوی هنرمندان به عنوان اعضای شورای انجمن انتخاب شدند.

یات مدیره انجمن های موسیقی


وی ادامه داد: بهمن خداپناهی از پیشکسوتان موسیقی، هوشنگ جاوید پژوهشگر موسیقی و مجید تکه نماینده موسیقی اقوام و ترکمن اداره کل نیز برای شورای انجمن منصوب شدند.
قندهاری خاطرنشان کرد: انجمن موسیقی استان زیر نظر انجمن موسیقی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت های هنری را ساماندهی کرده و به شناسایی استعدادها و ظرفیت های هنرمندان موسیقی در شهرهای استان می پردازد.
بر اساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان انتخابات انجمن موسیقی استان هر چهار سال یک بار با تبلیغات و فراخوان برای معرفی نامزدهای انتخاباتی برگزار می شود. 
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به معارفه اعضای هیات مدیره انجمن نمایش استان گفت: برای این انجمن نیز چهار نفر توسط هنرمندان انتخاب و سه نفر از طرف اداره کل منصوب شدند.
وی با بیان این که مصطفی مسلمی، امیر کاوش، علیرضا پورمحمد و بابک تهرانی اعضای انتخاب شده از سوی هنرمندان هستند اضافه کرد: اله قلی نظری، جلال سلامتی و مجید بیکی از اعضای انتصابی اداره کل فرهنگ و ارشاد برای این انجمن به شمار می روند.
انجمن هنرهای نمایشی علاوه بر ساماندهی فعالیت گروه های نمایشی، به معرفی استعدادها و ظرفیت های هنر تئاتر در شهرهای استان می پردازد.
انتخابات انجمن نمایش استان نیز هر دو سال یک بار با فراخوان برای معرفی نامزدهای انتخاباتی برگزار می شود. 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار