مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی گرگان خبر داد.

پروازهای فرودگاه بین‌المللی گرگان افزایش یافت

 به گزارش گلستان24، تیمور امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروازهای داخلی براساس برنامه‌های گذشته 52 پرواز رفت و برگشت در هفته به مقاصد مشهد، تهران و زاهدان بود که با پیگیری‌های انجام شده این تعداد به 57 پرواز در هفته افزایش یافت.

وی افزود: این 5 پرواز افزوده شده به مقاصد مشهد، تهران و اهواز است که توسط شرکت هواپیمائی آسمان به پروازهای فرودگاه گرگان افزوده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: از هفته گذشته براساس برنامه زمستانی شرکت هواپیمائی آسمان این پروازها افزوده شده است.

امیری گفت: پروازها به مقصد اهواز چارتر است و با توجه به موضوع اکتشافات نفت و گاز استان گلستان امیدواریم بتوانیم این پروازها را از حالت چارتر خارج کنیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ترمینال حجاج در دستور کار است که از اوایل امسال کار اجرائی آن آغاز شده و 9 هزار متر زیربنا دارد و یکی از پروژه‌های شاخص استان است که 20 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در حال احداث است.

فرودگاه بین‌المللی گرگان

مدیرکل فرودگا‌ه‌های استان گلستان گفت: براساس برنامه زمان‌بندی تلاش داریم این طرح را تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

امیری افزود: طرح پارکینگ حجاج نیز با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید و سیستم آی ال اس نیز خریداری شده و به زودی نصب خواهد شد و فرودگاه گرگان یکی از 4 فرودگاه کشور خواهد بود که این سیستم در آن نصب شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار