مادر شهید سجاد پورجباری :

مادر پاسدار شهید سجاد پورجباری گفت: از اینکه پسرم برای دفاع از اسلام و انقلاب، خاک و ناموس به جنگ با دشمن رفت و در راه خدا به شهادت رسید خیلی خوشحالم و احساس غرور و افتخار دارم.

از شهادت فرزندم خوشحالم

مادر شهید پورجباری

به گزارش گلستان24، مادر پاسدار شهید سجاد پورجباری در حاشیه مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار گفت: در دوره ای که کشور، اسلام و انقلاب در زمان هشت سال دفاع مقدس به رزمندگان نیاز بود، مادران آنان از جگر گوشه های خود دریغ نکردند و به جبهه فرستادند و امروز من هم در ادامه این راه مقدس به شهادت فرزندم افتخار می کنم.

وی از شهادت فرزندش ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: از اینکه پسرم برای دفاع از اسلام و انقلاب، خاک و ناموس به جنگ با دشمن رفت و در راه خدا به شهادت رسید خیلی خوشحالم و احساس غرور و افتخار دارم.

این مادر شهید به خواندن نماز شب از سوی فرزند شهیدش اشاره کرد و اظهار داشت: انس و علاقه شدیدی با خدا و قرآن داشت، همیشه نمازش را اول وقت می خواند.

حفظ حجاب برای شهید سجاد بسیار مهم بود

وی خاطرنشان ساخت: حفظ حجاب برای شهید سجاد بسیار مهم بود و برایش ارزش زیادی قائل بود و همه را به حفظ حجاب توصیه می کرد.

مادر شهید پورجباری خطاب به فرزندان این آب و خاک تأکید کرد: از جوانان کشورم می خواهم حامی ولایت فقیه و رهبری باشند و مسیر درستی را در زندگی انتخاب کنند تا گرفتار شیطان و شیطانیان نشوند.

وی در خاتمه گفت: فرزندم عاشق شهادت بود و همیشه می گفت مادرجان دعام کن تا شهید شوم.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار