مدیرآموزش و پرورش کلاله گفت: 14 مدرسه این شهرستان به علت نداشتن آب آشامیدنی روستاها، فاقد لوله کشی آب آشامیدنی و بهداشتی هشتند.

14 مدرسه شهرستان کلاله با بحران آب شرب مواجه هستند

اسماعیل تقی زاده خبر از بحرانی بودن وضعیت آب آشامیدنی 14 مدرسه در شهرستان کلاله به علت نداشتن آب آشامیدنی روستاهای این مدارس خبر داد و گفت: نبود آب آشامیدنی لوله کشی در این مدارس، باعث بروز مشکلات بهداشتی شده است.

به گزارش گلستان 24، وی یادآور شد: این موضوع در جلسه کارگروه امنیت غذایی و سلامت این شهرستان مطرح شد و در این زمینه با بخشداری مرکزی کلاله مکاتباتی داشتیم.

مدیرآموزش و پرورش کلاله افزود: لیستی از 5 مدرسه شهرستان که دارای منبع آب هستند، ولی لوله کشی ندارند به بخشداری ارسال شد و غلام محمد پقه بخشدار وقت آن زمان، در این خصوص قول مساعدت داد و بحمدالله مشکل 3 مدرسه از این 5 مدرسه حل و مرتفع شد.

تقی زاده تاکید کرد: در دو روستای چالجه و قویجق هیچ اقدامی در راستای یاد شده انجام نگرفته است و مرتفع سازی مشکل این دو روستا مستلزم توجه مسئولین است.

وی در پایان گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش متعلق به همه است و رفع مشکلات پیش پای این اداره از سوی دیگر ادارات و ارگانها گامی درمرتفع سازی مشکلات فرزندان در حال تحصیل ما خواهد بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار