مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: مسئولین برای خدمت بی منت و درست در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند چرا که مردم ارباب و مسئولین رعیت آنان هستند.

خدمت به مردم جزئی از عبادات اجتماعي است

سید علی میر باقری در مراسم معارفه معاون فرمانداری علی آبادکتول بیان کرد: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است، لذا تلاش کنیم تا جای که امکان دارد به مردم و جامعه خدمت کنیم.

به گزارش گلستان 24، وی مسئولیت در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و اظهار کرد: مسئولین باید در راستای ارائه خدمت بی منت و درست به جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند چرا که مردم ارباب و مسئولین رعیت آنان هستند.

میرباقری اذعان داشت: خدمت به مردم جزئی از عبادات اجتماعي است و نسبت به عبادت هاي فردي در جايگاه مهمتري قرار دارد و مسئولين نیز بايد با اين نگاه خدمت كنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در ادامه با اشاره به ضرورت وجود جریان سیاسی در کشور تصریح کرد: وجود جریان سیاسی در جامعه نشاط را به همراه دارد که این امر از منش حضرت امام خمینی (ره) نیز می باشد و در زمان ایشان نیز بوده است.

میر باقری توسعه سیاسی را به معنای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: تلاش کنیم در دولت تدبیر و امید موثر باشیم و تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم اصلی ترین کار ما می باشد.

گروه های تکفیری با هدف بهم ریختگی اسلام پایه ریزی شده اند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنايات گروه هاي تكفيري در منطقه، آن ها را محصول استكبار جهاني دانست که با هدف بهم ريختگي اسلام پايه ريزي شده است.

مدير كل سياسي و انتخابات استانداری گلستان اذعان داشت: داعش و گروه هاي تكفيري تلاش مي كنند تا چهره زيباي اسلام را چهره اي خشن و به دور از تمدن در دنيا معرفي كنند در حالي كه اسلام دين رحمت و مهرباني است.

ارسال نظر

آخرین اخبار