تغییرات و جابجایی ها در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

محمدرضا محمدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با سمت خود خداحافظی و سید احمد حسینی رئیس بیمارستان طالقانی گرگان به عنوان معاون جدید درمان انتخاب شد.

سید احمد حسینی رئیس بیمارستان طالقانی گرگان تغییر سمت داد

 به گزارش گلستان24، تغییرات و جابجایی ها همچنان در دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرساز است و هر از چند گاهی خبر جابجایی مدیر یا معاون و یا مسئولی در گوشه و کنار دانشگاه به گوش می رسد .

گفته می شود محمد رضا محمدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز با سمت خود خداحافظی تقریبا اجباری داشته و قرار است از فردا دکتر سید احمد حسینی جایگزین وی شود.

سید احمد حسینی

دکتر سید احمد حسینی اصالتا اهل شهرستان کردکوی و در حال حاضر نیز رئیس بیمارستان طالقانی گرگان بوده و فوق تخصص اطفال را دارا می باشد .

آنهایی که او را از نزدیک می شناسند از خصوصیات رفتاری و اینکه برای کارش برنامه دارد تعریف بسیار می کنند و گفته شده خود او نیز بنا به شروطی با سمت جدیدش موافقت کرده و گویا رسما از فردا به عنوان معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان کار خود را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است که شاید یکی دیگر از معاونتهای دانشگاه نیز جابجا شود و این موضوع شاید به تغییر و تحولات آتی این دانشگاه و فشارهای اخیر برگردد اما باید همچنان منتظر ماند و دید بالاخره دانشگاه در مسیر آرامش و بهبودی قرار خواهد گرفت؟

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار