حجت الاسلام علی رضا ریاحی:

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: امروز حوزه و دانشگاه با وحدت خود می‌توانند تاثیر بسزایی در عدم نفوذ دشمنان باشند.

وحدت حوزه و دانشگاه مانع نفوذ دشمن به کشور می‌شود

به گزارش گلستان24، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: امروز حوزه و دانشگاه با وحدت خود می‌توانند تاثیر بسزایی در عدم نفوذ دشمنان باشند.

 

حوزه و دانشگاه

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام علی رضا ریاحی در میزگرد تخصصی ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه در مقابله با جریان نفوذ اظهار داشت: استکبار جهانی با کشور اسلامی که جریان لیبرال داشته باشد، دشمنی ندارد بلکه روی جریان انقلاب اسلامی حساسیت ویژه دارد و درصدد است که این انقلاب را از بین ببرد و در این راستا نفوذ در بدنه نظام به ویژه افکار را مدنظر قرار داده است.

وی افزود: نفوذ دشمن از راه‌های مختلف است که یکی از آنها نفوذ در بین افراد خاص و خواص است و امروز حوزه و دانشگاه با وحدت خود می‌توانند تاثیر بسزایی در عدم نفوذ دشمنان باشند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان تصریح کرد: یکی از وظایف حوزه و دانشگاه در مقابل جریان نفوذ، ایجاد روشنگری و کار کردن روی افراد خاص است.

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی فر مدیر مدرسه علمیه منتظریه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه واضح و روشن است و ساده‌ترین شواهد بر ضرورت این امر وجود نقشه‌های دشمن برای اختلاف بین حوزه و دانشگاه است.

هر چه وحدت در بین این دو حوزه بیشتر شود نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

علی خسروی معاون دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت: نظام ایدئولوژیک ما بر پایه اسلام است و مبنای حقوقی ما نیز براساس قرآن است.

وی افزود: در طول زمان هم دانشگاه و هم حوزه از حیث تربیت دانشجویان و رسالت خودشان دچار مشکل شدند و نتوانستند بر مبنای توسعه و منافع کشور و دنیای اسلام تربیت طلبه و دانشجو داشته باشند.

حجت الاسلام علی رضا ریاحی ادامه داد: در هر عرصه و زمان حوزه علمیه و دانشگاه وظیفه هدایت انسانها را عهده دار هستند و نفوذ دشمن از زمان اسلام تاکنون به طرق مختلف وجود داشته است.

خسروی تصریح کرد: خصلت دشمن نفوذ کردن است و باید راهکارهایی ارائه شود تا جوانان ما در مقابل این نفوذ آگاهی و استقامت داشته باشند و در هر حال باید پیرو ولایت و امام خود باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار