حال و هوای سیاسی منطقه با ورود در آستانه برگزاری زود هنگام انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی خاص است و اهسته و آهسته در شرف تغییر و بازبینی در نگاه ها و برنامه هام و سیاستهای مطرحان نامزدهای انتخابی در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان میباشد.

آخرین شنیده های انتخاباتی غرب استان

به گزارش گلستان 24، در این گیر و دار و فضای سیاسی افرادی هم برای معرفی نیروهای همگرای سیاسی در منطقه فعالیت مینمایند یا برای گروه ،جناح خاصی و یا برای معرفی شخص خاصی ،حال که میدان و بستر برای حضور ومشارکت متعهدانه گروه ها و احزاب اشخصاص مهیا میشود در آستانه ورود به عرصه انتخابات ،تبلیغات و تنویر افکار عمومی پدید می اید تا در این همهمه تبلیغاتی نام عده ای هم برجسته شود .


برای دهمین دوره انتخابات مجلس در غرب گلستان هم حال و هوا همینگونه است و رایزنیهای اجتماعی و رفت و آمدهای خواص منطقه ذهنیت مردم را به حال وهوای سیاسی و انتخابات میبرد چون تنها ایام پر ترافیک رفت و آمدهای سیاسیون در ایامی خاص چون انتخابات که محلات و روستاها مورد عنایت قرار می گیرد و گاهی ذهنها به مشکلات و کمبودها و نارساییهای مردم توجه ده میشود و برای رفع ان اندیشه ای و قولی به شرط پیروزی در انتخابات و راهیابی در مجلس میدادند که بعضا هم توجه ای به انها نمیشد و راهیابان به کار خویش مشغول و ناموفقان به راهیابی هم مشروط به راهیابی میدانستند و عملا غفلت و بی توجه ای نصیب ملت میشد .


به هر حال در این دوره افرادی در سطح منطقه به گوش میرسد که میل به حرکت سیاسی و حضور در عرصه دارند که مهمترین آنها به شرح ذیل میباشد.

3818
 

– شنیده شده است در غرب گلستان تا کنون نزدیک به ۳۰نفر در حال رایزنی جهت تصاحب کرسی مجلس می باشند.


-شنیده شده است دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در پی رایزنی با تصمیم گیرندگان کشوری در چهت حمایت برای حضور در انتخابات می باشد و تا کنون با علمای اهل تشییع و تسنن دیدارهای نیز داشته است .


– شنید شده است در شهرستان کردکوی دکتر عظیمی همچنان در سطح شهرستان کردکوی در پی رایزنیهای می باشدو جلساتی را در شهر کردکوی برگزار نموده و با مخاطبان خود با ارسال پیامک در حال ارتباط می باشد.
– شنیده شده است عادل مصدقی معاون مدیر کل راه و شهر سازی نیز در صورت رسیدن به کاندیدای واحد برای ثبت نام در غرب گلستان اعلام آمادگی نموده است.


– شنیده شده است که رحمت جلالی نیز همچنان بدنبال تصاحب کرسی مجلس می باشد و دیدارهای مختلفی در این زمینه برگزار نموده است .


– شنیده شده است رمضانعلی خواجه معاون قبلی اداره کل آموزش وپرورش نیز از سوی عده ای از اصلاح طلبان در حال رایزنی برای ثبت نام مجلس می باشد.


همچنین شنیده ها حاکیست که خانم دکتر ماندانا آهنی نیز قصد حضور در ماراتن انتخابات مجلس را دارد.
– شنیده شده است ۳ نفر از کاندیداهای احتمالی غرب گلستان در نشستی باهم مذاکره داشتند.


– شنیده شده است اصلاح طلبان نیز در گلستان و غرب استان در حال شناسائی نیروی با معیار نمانیدگی می باشند .


= شنیده شده است در بندرترکمن همچنان عبدالحکیم ایری – دکتر ایری – ولی پور – قورلی زاده – و مهران شکیبایی، مهندس اسکندریان،سلیم اونق، رجب آبادی، مهندس جلال ایری وچند نفر دیگر در حال رایزنی می باشند


– شنیده شده است در بندرگز همچنان اسامی ربانی و دکتر حجازی و دکتر بابائی – و مهدی ایرجی – دکتر نظری مهر نماینده فعلی – غفار عسکری-دکتر ریاحی – شیخ احمد صالحی و عسگری فرماندار سابق بندر گزدر حال رایزنی می باشند.


-شنیده شده است شوروحال انتخابات مجلس و خبر گان رهبری در استان گلستان خصوصا در غرب گلستان فعالتر شده است .


– شنیده شده است در استان گلستان حضرت آیت الله نور مفیدی و آیت الله شاهرودی و قدمی و تیرگرتا کنون برای ثبت نام خبر گان رهبری در استان قصد ثبت نام دارند./ترکمن سسی

ارسال نظر

  • علی
    0

    به این ها دکتر حبیب الله مازندرانی مدیر کل سیمای استان ها و معاونت امور مجلس صداوسیما وقائم مقام معاونت برنامه ریزی و مدیر رادیو استان ها و مدیر کل صداوسیما استان های مختلف رو اضافه کنید.

    • احمد
      0

      آیا همه اینها یک نفر است!!!!!!!؟؟؟؟

آخرین اخبار