دکتر سید علی طاهری:

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس اسلامی گفت: سکوت مجامع بین المللی که عنوان حقوق بشری دارند در واقع به نوعی حمایت از این جنایت ها است.

سکوت مجامع بین المللی که عنوان حقوق بشری دارند در واقع به نوعی حمایت از این جنایت ها است

  به گزارش گلستان24، حجت السلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری با اشاره به حمله ارتش نیجریه به شیعیان این کشور در گفتگو با گلستان ما اظهارکرد: بیانیه ای در این خصوص در مجلس تنظیم شده است و پیگیری هایی از طریق مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

 دکتر سید علی طاهری

وی ادامه داد: دولت و دستگاه دیپلماسی نیز با توجه به اینکه نیجریه ادعای رابطه با ما را دارد باید پیگیری های لازم را انجام دهند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: انتظار داریم مجامع اسلامی نسبت به این اتفاقی که افتاده واکنش نشان دهند تا جلوی آن هرچه زودتر گرفته شود.

طاهری با بیان اینکه در آخرین صحبت با آقای لاریجانی عنوان شد که مجلس از طریق رایزنی با مجالس اسلامی در حال اقداماتی برای واکنش مجالس کشورهای اسلامی است ، افزود : برخی مجامع اسلامی متاسفانه سکوت کرده اند و از طریق سازمان کنفرانس اسلامی باید این موضوع پیگیری شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سکوت مجامع بین المللی که عنوان حقوق بشری دارند در واقع به نوعی حمایت از این جنایت ها است و امیدواریم پیگیری های ملی و بین المللی تاثیر گذار باشد .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار