مسئول بسیج رسانه استان گلستان از آغاز ثبت نام دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه گلستان خبرداد.

آغاز ثبت نام دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه گلستان

 به گزارش گلستان24، علی محمد جعفری در گفت‏گو با خبرنگاران از آغاز ثبت ‏نام دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه استان گلستان خبرداد و گفت: این دوره در سه سطح مقدماتی(اصول مصاحبه، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، گزارش‏ نویسی و اصول روابط‌ عمومی خبرنویسی مقدماتی) سطح تکمیلی (خبرنویسی پیشرفته حقوق رسانه ، مصاحبه ، مالتی مدیا( چند رسانه ‏ای / عکاسی خبری)، اصول روزنامه نگاری آنلاین، اصول روزنامه‏ نگاری موبایلی) سطح پیشرفته (سبک نوین خبرنویسی فارسی، شگرد خبرنویسی ، آشنایی با شبکه‏ های اجتماعی ، جریان شناسی فرهنگی رسانه ‏های کشور و استان ، مخاطب شناسی عکاسی خبری و روزنامه نگاری الکترونیکی و آنلاین) برگزار خواهد شد.

جعفری بیان داشت: فرم ثبت ‏نام و شرایط شرکت نام‏ نویسی در دومین دوره آموزشی تخصصی خبرنگاران در سایت بسیج رسانه استان گلستان درج شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که بصورت رسمی در رسانه های مکتوب و مجازی استان مشغول فعالیت هستند اعم از مدیران مسئول ، سردبیران ، خبرنگاران و عکاسان خبری ، کلیه بسیجیان علاقمند به کار خبرنگاری می‏توانند در این دوره شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان بیان داشت: ظرفیت ثبت نام و زمان ثبت نام محدود است و این دوره به مدت سه روز و در مرکز آموزش بسیج واقع در کیلومتر 3 جاده گرگان به آق قلا – جنب فنی حرفه ای گرگان در مورخ 16 دی ماه در نظر گرفته شده است.

جعفری بیان داشت: در این دوره از اساتید برجسته کشوری علم ارتباط و رسانه بهره‏گیری شده و اجرای دوره کارورزی برای نیروهای مبتدی و اعطای گواهی پایان دوره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ثبت ‏نام در این دوره تنها به صورت الکترونیک و با مراجعه به سایت بسیج رسانه استان گلستان مقدور است.

ادرس ثبت نام:

http://www.basijrasaneh.ir/News/3893.html

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار