در نخستین جلسه هیئت‎مدیره دومین دوره خانه مطبوعات گلستان و پس از برگزاری انتخابات اعضای جدید این تشکل صنفی تعیین شد.

سیدجواد حسینی رییس خانه مطبوعات گلستان

 به گزارش گلستان24، نخستین جلسه هیئت‎مدیره دومین دوره خانه مطبوعات استان گلستان عصر امروز با حضور تمامی اعضاء در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد و پس از برگزاری انتخابات ترکیب جدید این تشکل صنفی مشخص شد.

تنها کاندیدای بخش رئیس هیئت‎مدیره خانه مطبوعات سیدجواد حسینی بود که در این جایگاه معرفی شد، در بخش ناب‎رئیس خانه مطبوعات نیز دو کاندیدا به نام های صالح افتخاری و آق‎آتابای به رقابت پرداختند و در این راستاصالح افتخاری توانست بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد.

سیدجواد حسینی

وحید عرب‎احمدی نیز در بخش منشی و خزانه‎دار خانه مطبوعات به عنوان تنها کاندیدا توانست بر کرسی مسئولیت تکیه زند در بخش مدیر خانه مطبوعات نیز دو کاندیدا رقیب یکدیگر شدند و از بین یحیی آذری و عبدالقیوم آق‎آتابای با حداکثریت آرا جایگاه این مسئولیت به یحیی آذری رسید.

محمد آریان‎نیا یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان نیز با توافق همه اعضاء در جایگاه سخنگوی این تشکل صنفی قرار گرفت تا جامعه رسانه‎ای استان را از آخرین وضعیت اخبار و برنامه‎های خانه مطبوعات آگاه سازد.

مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید و سابق خانه مطبوعات استان گلستان  روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار خواهد شد تا از زحمات کسانی که در دوره قبل تلاش کردند قدردانی و حکم انتصاب اعضای جدید ابلاغ گردد.

انتهای پیام/پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار