سران فتنه، طبق کلام قاطع رهبری، یک زمانی را در اختیار داشتند تا مرزهای خود را آشکار نمایند و خط خود را از دست نشانده های غربی ها جدا کنند، ولی این کار را نکردند. حتی در بعضی جا ها از آن ها حمایت هم کردند. سران فتنه حتی اگر از سوی نظام و مردم، بخشیده شوند، و یا محاکمه نگردند،جایی در نظام نخواهند داشت.

 حاج آقا موسوی: سران فتنه حتی اگر محاکمه نشوند ، جایی در نظام نخواهند داشت

 حاج آقا موسوی، در گفت و گوی اختصاصی با گلستان 24، درباره حضور دوباره سران فتنه در نظام گفت: سران فتنه، طبق کلام قاطع رهبری، یک زمانی را در اختیار داشتند تا  مرزهای خود را آشکار نمایند و خط خود را از مزدوران و دست نشانده های غربی ها جدا کنند، ولی این کار را نکردند. حتی در بعضی جا ها از آن ها حمایت هم کردند. سران فتنه حتی اگر از سوی نظام و مردم، بخشیده شوند، جایی در نظام نخواهند داشت. زیرا آن ها تا جایی که توانسته اند جلو رفته اند و اگر امروز ساکت هستند برای این است که نتوانسته اند جلو تر بروند.اگر می توانستند فعالیت کنند، مطمئنا می کردند.خود مردم تعیین کننده هستند. در حماسه عظیم 9 دی، مردم به عرصه آمدند و یک نه بزرگ به سران فتنه گفتند.

 

n00147330-b

وی در توضیح علل به وجود آمدن حماسه بزرگ 9 دی گفت: بعد انتخابات 88 و اویل فتنه آن سال، فضا مقداری غبار آلود بود. برای مردم و طرفداران انتخاباتی سران فتنه، خیلی روشن نبود، این آقایانی که جزو سران نظام بودند، با بیت امام رفت و آمد داشتند و برای انقلاب زحمت کشیده اند، با انقلاب و نظام و رهبری مشکل دارند. در این فضای غبار آلود نمی توانستند این را واضح ببینند. اما به مرور که از این جریانات گذشت و موضع گیری های غربی ها در مقابل این جریان مشخص شد، طبق معیار امام خمینی (ره) که فرمودند هر کجا آمریکا از شما تعریف کرد، بدانید که اشتباه می کنید، صحبت ها و تظاهرات علیه ولایت فقیه آشکار شد. این فضا روز به روز روشن تر شد تا جایی که در روز عاشورا به صاحت دین و امام حسین (ع) هم توهین کردند، برای مردم کاملا همه چیز روشن شد. در حماسه 9 دی همه اقشار مردم، حتی آنان که به سران فتنه رای داده بوند هم حضور داشتند. چون این اتفاقی نبود که آن ها دوست داشته باشند برای دین، مملکت و کشورشان بیافتد.

 

13603331535

حاج آقا موسوی در ادامه با بیان این که به همه ما در این موضع نشان داده شد که اکثریت مردم، دین و اسلام را دوست دارند و می خواهند این نظام اسلامی و این قانون اساسی پا برجا باقی بماند، افزود: آن ها شخص محور نیستند. اگر کسی طبق آرمان های مردم حرکت نکند، به راحتی و بدون  تعارف وی را کنار می گذارند. باید به بصیرت جمعی مردم اعتماد کرد. آن ها درک می کنند در جایی که باید حضور داشته باشند حاضر می شوند.

 

ارسال نظر

  • ولی
    0

    به به
    اقای موسوی . بنده اصلا فکر نمیکردم شما اینقدر خوب موضع بگیرید

    • ناشناس
      0

      آقای موسوی همیشه موضع شفافی داشتن من از نزدیک ایشونو میشناسم هنوز مونده تا شخصیت ایشون کشف بشه

آخرین اخبار