باحضور آقای منوچهر رضانیا مدیر امور شعب منطقه 2 کشور،رئیس جدید بانک ملی استان گلستان معرفی شد .

رئیس جدید بانک ملی استان گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان 24، در این مراسم که معاونین،مسئولین دوایر ستادی، روسای حوزه ها و برخی شعب بانک ملی گلستان حضور داشتند ،آقای محمود ابراهیمی تودرواری به عنوان رئیس جدید این بانک در استان معرفی گردید.
آقای رضانیا در سخنانی از کارکنان سیستم بانکی به عنوان سربازان نظام اقتصادی نام برد و گفت: که با حمایت از تولید و اشتغال ، زمینه ایجاد امنیت اقتصادی را فراهم می شود . 

وی توسعه یافتگی و ارتقاء فرهنگ سازمانی و همراه نمودن کارکنان و قراردادن آنها در مسیر اهداف سازمان را ضروری دانست وگفت:  هنر مدیران  و سرمایه انسانی را مهم ترین بخش هرسازمان است که باید به آن توجه ویژه داشت .

مدیرامورشعب منطقه دو بانک ملی ایران ، اقبال و اعتماد عمومی از سوی مردم را پشتوانه محکم این بانک توصیف کرد و گفت: نقش کارکنان را در تقویت این نگاه مثبت تعیین کننده و مهم است و بر لزوم انسجام،همکاری و هم افزایی تمامی کارکنان در جهت نیل به اهداف بانک ملی ایران که همانا خدمت به اقشار مختلف جامعه می باشد ،تاکید دارم و اهتمام در ارائه خدمات بهینه توام با اخلاق مداری در تمامی سطوح را در سایه فهم متقابل و برنامه ریزی صحیح، ضروری است. 

در پایان آقای محمود ابراهیمی تودرواری رئیس جدید بانک ملی استان گلستان اظهار امیدواری کرد وگفت: امید است با مدیریت مشارکتی و همراهی کلیه همکاران شاغل و بازنشسته و استفاده از تمامی ظرفیت های فیزیکی و معنوی موجود ،در جهت ارائه خدمت به مردم استان گلستان ، بویژه خدمات بانکداری نوین و نیل به اهداف بانک ملی ایران گام های موثر برداریم . 

 قابل ذکر است مدیریت حوزه شرق استان و ریاست بانک ملی استانهای خراسان شمالی و گیلان از جمله سوابق خدمتی آقای ابراهیمی  می باشد.

2212

ارسال نظر

آخرین اخبار