راهبر مدیریتی شرکت گاز گلستان که با تاختن به ارزش ها و بی حرمتی به فرزند یک شهید گرانقدر راه خود را در جاده بد اخلاقی باز کرده بود، در ادامه راه، با اِعمال فشار بر یکی از جانبازان زحمتکش گلستانی برای ترک مسئولیت، بر سرعت خود در این مسیر افزود

فراموش شدن اصول صحیح مدیریت اسلامی در شرکت گاز گلستان

 به گزارش گلستان24،  به نقل از صید نیوز ، راهبر مدیریتی شرکت گاز گلستان که با تاختن به ارزش ها و بی حرمتی به فرزند یک شهید گرانقدر راه خود را در جاده بد اخلاقی باز کرده بود، در ادامه راه، با اِعمال فشار بر یکی از جانبازان زحمتکش گلستانی برای ترک مسئولیت، بر سرعت خود در این مسیر افزود و پس از تزیین رفتارهای نامتعارف با لعاب تبعیض و رانت دهی به بستگان نسبی در نادیده گرفتن بدهی میلیاردی و عدم قطع انشعاب وتعطیلی پست های امداد گازرسانی و …،افکار عمومی را در بُهتی آشکار و خیره کننده فرو برد که رقیبی برای کشیدن ترمزهایش متصور نبوده است.

نادیده گرفتن علائم هشدار دهنده در مسیر تک روی های مدیریتی و عبور از چراغ های قرمز ارزشها در این دستگاه خدمات رسان، در برخورد با کدام صخره سخت توقف خواهد کرد ، خدا میداند!

رفتار مدیر عامل شرکت گاز را باید به حکایت یک بام و دو هوا تعبیر نمود. حکایتی که به واسطۀ فراموش شدن اصول صحیح مدیریت در نظام اسلامی ، رنگ و بوی فامیل بازی و مدیریت که خدا منشانه به خود گرفته و اسباب نارضایتی مردم و کارکنان این شرکت در استان را فراهم نموده است.

اسناد موجود حکایت از آن دارد که انشعاب گاز شرکت های تولیدی  به دلیل عدم پرداخت بدهی چند میلیارد ریالی مربوط به گاز مصرفی قطع شده و عملاً اشتغال و تولید در آن متوقف شده است که اگر بخواهیم شعارهای مسئولان در حمایت از تولیدات داخلی و صنایع بومی را هم نادیده بگیریم، این امر کاملاً قانونی بوده و بر اساس ضرب المثل معروف ” هر که بامش بیش، برفش بیشتر “، وظیفۀ هر مشترکی است که به تاسی از قانون، بهای گاز مصرفی خود را در مهلت مقرر پرداخت نماید و در غیر اینصورت با قطع انشعاب مواجه خواهد شد.

نقطۀ تاریک و مبهم ماجرا این است یک شرکت دیگر با نام “صنایع تولیدی سفال گلستان ” که متعلق به یکی از بستگان نسبی و نزدیک آقای مدیر عامل است؛ با وجود بدهی چند میلیاردی به شرکت گاز بابت گاز مصرفی که در سال پیش نیز طی خبری هشدار  داده شده بود ، همچنان مشغول تولید بوده و علی الظاهر هیچ دغدغه و نگرانی هم برای قطع گاز و توقف فعالیتها یش ندارد.

حال چگونه ممکن است شرکت های تولیدی همسان و رقیب، در روزهایی که مردم به شدت از بیکاری و مشکلات معیشتی رنج می برند، یکی با وجود بدهی میلیاردی، مورد لطف و اغماض و ویژه بینی شرکت گاز واقع شود و دیگران با همان شرایط، منجر به تعطیلی می شوند و به زبان ساده تر از میدان رقابت به در می شود.

در ادامه سوء مدیریت های حاشیه سازترین مدیر استان میتوان گفت؛در روزهایی که کارکنان شرکت گاز استان گلستان همانند دیگر اقشار مردم که از مشکلات معیشتی رنج میبرند و بدهی میلیارد تومانی این شرکت به پیمانکاران  و دستور معاون محترم وزیر نفت برممنوع بودن جذب پیمان جدید برای پروژه های جدید با وگذار کردن پیمان میلیارد تومانی جدید موجب پرداخت نشدن پاداش مالی کارکنان که سالهای متمادی در حد فعالیت خود دریافت می نمودند که برای سال جاری فقط برای افراد انشگت شمار و خاص نزدیک به افکار ایشان محقق و برای دیگر کارکنان محقق نشد باعث نارضایتی این کارکنان خدوم شده است.

با وجود آنکه مدیر عامل شرکت گاز گلستان از حمایت های مستقیم نماینده مردم غرب استان در مجلس بهره مند است اما باید منتظر ماند و دید که واکنش وزیر محترم نفت و استاندار گلستان به اعتراض کارکنان و آحاد مردم از سوء مدیریت ایشان که همانند تبر بی محابا بر پیکره این شرکت خدمت رسان فرود می آید چه خواهد بود؟

آیا نمایندگان مردم استان گلستان درمجلس پیگیر مطالبات موکلان خود خواهند شد آیا گذر زمان ابهامات را رفع ننموده است ؟

۰۰۱

۰۰۲

ارسال نظر

آخرین اخبار