قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: همین تازه به دوران رسیده‌ها یعنی نسل‌های 3 و 4 انقلاب اسلامی نه تنها در واقعیت که در خواب هم اجازه فراموشی لکه‌های «فتنه» را نخواهند داد و با قاطعیت می گوییم آنانیکه چنین تفکری را در سر می پرورانند این آرزو و خواسته‌شان را به گور خواهند برد.

به نسل امروز در خواب هم اجازه فراموشی لکه‌های «فتنه» را نخواهیم داد

محمدباقر شریفی پاسندی قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با گرامیداشت روز 9 دی روز بصیرت ملت و تجدید میثاق با امام و رهبری  به تمامی ملت عزیز و شریف ایران اسلامی، گفت: امروز شاهد سفر استانی هیات دولت به استان محروم خراسان جنوبی بودیم که امیدورایم با برکت فراوانی همراه باشد و نه فقط مصوبه!

به گزارش گلستان 24، وی افزود: در جریان این سفر شخص محترم ریاست محترم جمهور در دیدار مردمی با مردم استان در ورزشگاه آزادی بیرجند عرایضی را ایراد نمودند که جای سوال و ابهام برای ما بوجود آورد، سوال اساسی این است که منظور شخص محترم ریاست محترم جمهور از  پاک کردن لکه‌های گذشته و ایران جدید چیست؟

شریفی پاسندی تأکیدکرد: صحبت از احترام و عمل به قانون اساسی است؟! صحبت از عمل کردن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است؟! اینکه رای ملت را قبول نداشتند و اینکه ملت را به خیابان‌ها و تجمعات غیرقانونی کشاندن عمل به قانون است؟! اینکه به توصیه رهبری مبنی بر حل مشکلات بر اساس گفتگو صورت گیرد توجه نکردند و در عمل اقدامات خیابانی و تحریک مردم را باعث شدند اطاعت از رهبری است؟!

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان تصریح کرد: آقای دکتر روحانی شما مسائل را فراموش کردید؟! اما ملت عزیز ایران اسلامی بویژه این تازه به دوران رسیده‌ها هرگز چنین خیانتی را که در تاریخ ایران اسلامی مان کم سابقه بوده هرگز فراموش نخواهند کرد و نخواهند گذاشت آیندگان از ما به بدی یاد کنند.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: اگر منظور شخص محترم آقای دکتر روحانی فراموش کردن و به پشت گوش انداختن حوادث فتنه‌ی 88 و خیانت بزرگ و فراموش نشدنی اصلاح طلبان از جمله میر حسین موسوی، مهدی کروبی، سید محمد خاتمی و سایر فتنه گران که داعیه دار روش و سیره امام راحل (ره) نیز بودند باشد، ضمن هشدار و گوشزد به ریاست محترم جمهور بابت این سخنان که موجب خوشحالی دشمنان قسم خورده‌ی ایران اسلامی از جمله آمریکا می‌شود، این مسئله را اعلام می‌داریم که این تازه به دوران رسیده‌ها یعنی نسل‌های 3 و 4 انقلاب اسلامی نه تنها درعالم واقعیت بلکه در خواب هم  اجازه‌ی به حقیقت پیوستن آن را نخواهد داد و با قاطعیت می گوییم آنانیکه چنین تفکری را در سر می پرورانند این آرزو و خواسته‌شان را به گور خواهند برد.

ارسال نظر

آخرین اخبار