در واقع آتش به خرمن خود زده اند، و گمان نمی برند که شور عاشورایی این ملت در روز 8 دی در گلستان ایران و 9 دی اقصی نقاط ایران را چنان فرا گیرد که جای جای این مرز و بوم کربلا شود و بساط فتنه را از اساس بر خواهد چید.

سفیران هدایت گرگان، خواستار اشد مجازات برای سران فتنه و عمله های جنبش سبز در گرگان شدند

حوزه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) سفیران هدایت گرگان ضمن تظاهرات و در خواست اشد مجازات برای سران فتنه 88 و عمله های جنبش سبز در گرگان که هنوز هم بعضا حرکات مرموزی دارند در بیانیه ای به مناسبت سالگرد یوم الله 9دی سال 88 را برای آنان که دل در گرو اعتلای اسلام و انقلاب و ایران دارند، سال بیم و امید، سال فرصت و تهدید، سال ریزش و رویش و امتحان صبر و بصیرت و ولایتمداری نامید ..

به گزارش گلستان 24، ملت ایران در آزمون سرنوشت ساز دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری با آرای 40 میلیونی بیرون آمد؛ اما گروهی از خواص به جای خضوع و خشوع در برابر این عظمت، طریقی دیگر برگزیدند و آتش فتنه ای برافروختند که حلاوت آن حماسه را به تلخی مبدّل نمود و یک بار دیگر استکبار و دشمنان کمین گرفته و منافقان نقاب دار به سرعت بر موج فتنه سوار شدند و بر آتش هیزم آن افزودند و کاروان فتنه بر بستر توّهم و توطئه به راه افتاد و ... .

چنین بود که قافله سالار ملّت و امام مسلمین، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با گسترش دامنه فتنه مردم را به صراط مستقیم، صبر و بصیرت هدایت نمودند تا از طوفان سهمگین فتنه به ساحل نجات رهنمون گردند و حق را از باطل تشخیص دهند.

در این میان الحق ملت غیور دوباره سرافراز شد و همانان که به ایشان تعبیر عوام داده اند فرسنگها از خاسرانی که بدان ها خواص می گویند، جلو افتادند و چه بسا خواصی که سالها نان نام امام و نمک نظام را خورده بودند در سر بزنگاه نمکدان شکستند و به تعبیر رهبر فرزانه در آزمون بصیرت مُهر مردودی بر لوح قول و عملشان نقش بست.

لیکن گویی در منازعه نفس و ایمان فتنه گران، نفس مسلط تر بوده و دشمنان نیز آرام و قرار نداشتند و در رویای مخملین خود سیر می کردند و گستاخ تر از پیش کار را به جایی رساندند که برخی از عمله های فرقه سبز اموی، حریم عشق را شکستند و تمثال روح ا... را پاره کردند و سرانجام در روزی که مردم در ماتم و عزای سرور شهیدان عالم سوگوار بودند، حرمله وار حرمت روز عاشورا را شکستند تا مردم با دل وجان آنچه را که در عاشورای سال61 هجری بر سید الشهداء گذشت، در عاشورای 1388 تجربه کنند و فتنه گران عمق استحاله دینی و سیاسی و اجتماعی فرهنگی و نگاه مسموم خود را به آموزه های دینی و باورهای ارزشی و ملی نشان دادند.

اما غافل از آنکه در واقع آتش به خرمن خود زده اند، و گمان نمی برند که شور عاشورایی این ملت در روز 8 دی در گلستان ایران و 9 دی اقصی نقاط ایران را چنان فرا گیرد که جای جای این مرز و بوم کربلا شود و بساط فتنه را از اساس بر خواهد چید.

حماسه ای با شکوه که فوران آتشفشان خشم ملتی بود نجیب و با اصالت پس از ماه ها صبر بر فتنه، حادثه ای عظیم که پس از ماه ها مظلومیت انقلاب و رهبری و جنگ روانی سنگین تبلیغاتی و رسانه ای همراه با دروغ و تهمت توانست سیمای مقتدر نظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی و اعتماد ملت به انقلاب و مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی)، به نمایش بگذارد و آزمون بصیرت را با مهر قبولی پشت سر گذارد و همچون غدیر مایه یأس منافقین گردد.

ما، طلاب ولایتمدار حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان، ضمن گرامیداشت ایام ا... 9 دی و بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل کبیر عظیم الشأن و نایب بر حق امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اعلان می داریم که:رهبرا از تو به یک اشارت، از ما به سر دویدن.

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه بقیه ا... الاعظم(عج)

ارسال نظر

آخرین اخبار