طی مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی غلامعلی شهمرادی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان معرفی شد.

 غلامعلی شهمرادی مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان  شد

 به گزارش گلستان24، غلامعلی شهمرادی ظهر امروز در آئین معارفه خود که در سالن اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بنا داریم از طریق بازنگری در فرآیند ارائه خدمات به سمت تسریع و کیفیت خدمات‎دهی به مشترکان حرکت کنیم.

انتصاب7-300x200

وی بر لزوم ارتقای جایگاه ارتباطات در استان تأکید و تصریح کرد: هم‌گام با مدیران حوزه آی‎.سی‎.تی و سایر دستگاه‎ها تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه ارتباطات در استان به کار خواهیم گرفت به خصوص موضوع استان مجازی که مورد تأکید استاندار گلستان است و این شرکت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کند.

* پایین بودن بهره‎وری در شرکت مخابرات یک ایراد است

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان افزود: تلاش داریم با کنترل‎های مستمر داخلی فضای سالم‌تر و اعتماد بیشتر در شرکت مخابرات حاکم شود.

شهمرادی به ظرفیت بی‎بدیل نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: پایین بودن بهره‎وری از نیروهای ساعی شرکت مخابرات یک ایراد است که با آن مواجه هستیم، لذا تمرکز به کار و تلاش در زمینه بهبود شرایط داریم.

وی با اشاره به اینکه نگاه به شرکت مخابرات بعد از خصوصی‎سازی متفاوت شده است، افزود: مردم شرکت مخابرات را یک شرکت پردرآمد تلقی می‎کنند، مسئولان آن را دولتی می‎بینند و سهام‌داران نیز مخابرات را شرکتی می‎بینند که شدیداً نیاز به حمایت دارد که هم‌گرا کردن این نگاه‎ها رسالتی بوده که به دوش ذی‎نفعان و مدیران شرکت است.

* ۱۰ حوزه تمرکز کاری را در دستور کار خود قرار داده‎ایم

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با بیان اینکه برنامه تحول در شرکت با جدیت پیگیری می‎شود، اظهار کرد: باید از سیاست‎های درست شرکت مخابرات حمایت کرده و خود را آماده تحول بزرگ کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ حوزه تمرکز کاری را در دستور کار خود قرار داده‎ایم، ابراز داشت: مدیریت نقدینگی شرکت، مدیریت هزینه‎ها و درآمدها، ایجاد منابع درآمدی جدید، توسعه سهم بازار ADSL از جمله محورها است.

به گفته وی، ارتقای کارایی و بهره‎وری کارکنان، مشتری‎محوری، اصلاح فرآیندهای کاری شرکت، بهینه کردن شبکه و استفاده حداکثری از شاخص‎های موجود و بهینه‎سازی نیروی انسانی در حوزه تمرکز کاری در دستور کار شرکت مخابرات گلستان است./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار