پرونده عاملان قتل‌های سریالی گلستان پس از صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد.

آدم کش‌های گلستان پای میز محاکمه

 به گزارش گلستان24، اوایل بهار امسال با وقوع سرقت مسلحانه خودروی پراید و فوت راننده خودرو به‌دلیل اصابت گلوله سارقان، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان تشکیل شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد با این سلاح چند فقره سرقت و قتل‌های دیگر در محل‌های مختلف شهرستان‌های گرگان، کردکوی، علی‌آباد، گنبدکاووس، خان ببین و دلند رخ داده است.

آدم کش‌های گلستان

در ادامه، سارق که از مجرمان سابقه‌دار بود شناسایی و دستگیر شد. بررسی‌ها نشان داد، این فرد از سال 1378 تاکنون همراه فرزندانش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرده که در یک عملیات ضربتی سه متهم دیگر هم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. اعضای این باند در بازجویی‌ها به 13 فقره قتل با انگیزه سرقت در سطح استان گلستان اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حقی، دادستان عمومی و انقلاب گرگان در این باره گفت: برای 15 نفر که در پرونده این قتل‌ها نقش داشتند، کیفرخواست صادر شده است.

این در حالی است که سه نفر از متهمان اصلی پرونده به 13 فقره قتل عمدی اعتراف کردند و در تحقیقات مشخص شد تمامی قتل‌ها توسط آنها انجام شده است. درحال حاضر سه نفر از متهمان اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند و 12نفر دیگر نیز با قید وثیقه آزاد هستند.

منبع: جام‌جم آنلاین

ارسال نظر

آخرین اخبار