با حکم دبیر کل حزب :

با صدور حکمی از سوی عبدالحسین روح الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، رئیس ستاد انتخاباتی این حزب در استان گلستان معرفی شد.

غلامرضا برزنونی رئیس ستاد انتخاباتی حزب توسعه و عدالت در استان گلستان منصوب شد

 به گزارش گلستان24، عبدالحسین روح الامینی، دبیرکل این حزب آقای "غلامرضا برزنونی" را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این حزب در استان گلستان معرفی کرد و از وی خواست تا نسبت به شناسائی و معرفی کاندیداهای همسو با این حزب اقدام نماید.

«غلامرضا برزنونی»، از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان گلستان می باشد که امروز در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، از تلاش حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در جهت همگرائی و وحدت بین کاندیداهای اصولگرا خبر داد.

0125

وی، با بیان اینکه اولویت نخست کاندیداهای این حزب رفع مشکل اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود، افزود: کاندیداهای مورد حمایت این حزب در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

برزنونی، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از سوی افراد صاحب اندیشه ای همچون دکتر محسن رضایی، مطرح و تبیین شده است، گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و از دغدغه های اصلی ایشان بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان گلستان، از تمامی گروه ها و جریان های سیاسی اصولگرا و معتدل استان خواست تا با حمایت و همراهی کاندیداهای این حزب در ساختن استانی آبادتر بر پایه اقتصاد مقاومتی تلاش نمایند.

برزنونی با بیان اینکه همه اقوام اعم از ترکمن، بلوچ، کرد، سیستانی، قزاق و ... در این حزب سهم دارند، اظهار داشت: به شخصه معتقدم مجلس دهم نماد مبارزه با فقر و فساد با تکیه بر توان جوانان خواهد بود.

عضو حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، با بیان اینکه کشاورزی در استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تاکید کرد: بیکاری در استان بیداد می کند و این رفع این مشکلات نیازمند تغییر است.

وی، با اشاره به آیات سوره رعد در قرآن کریم، افزود: خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است را تغییر دهند./سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار