یک کشیش که از فضای مجازی برای آموزش درس‌های سیاسی استفاده می‌کند، درخواست کرده تا اصلاحیه‌ای بر قانون اساسی اعمال شود تا بر اساس آن، مردم LGBT به ده سال حبس با اعمال شاقه محکوم شوند.

درخواست ده سال حبس با اعمال شاقه برای هم‌جنس‌گراها
 یک کشیش که از فضای مجازی برای آموزش درس‌های سیاسی استفاده می‌کند، درخواست کرده تا اصلاحیه‌ای بر قانون اساسی اعمال شود تا بر اساس آن، مردم LGBT به ده سال حبس با اعمال شاقه محکوم شوند.

به گزارش گلستان 24 :در ویدئویی که در سایت PreachingPolitics.com در ماه گذشته منتشرشده بود؛ کشیش مایکل ویلیامز تأکید کرد که مسیحیان در طول 50 سال گذشته به‌طور فزاینده‌ای هم‌جنس‌گراها را تحمل کرده‌اند. ' درحالی‌که سابقاً هم‌جنس‌گرایی در هر ایالتی جنایت و بزه محسوب می‌شد و از آن با عنوان لواط یاد می‌کردند، اکنون از آن جرم‌زدایی شده و هم‌جنس‌گراها اجازه یافتند تا درملأعام ابراز وجود کنند. تا آنجایی که باتحمل روزافزون هم‌جنس‌گرایی توسط مسیحی‌ها، آن‌ها ما را تحمل نمی‌کنند. '

وی اضافه می‌کند: این وظیفه‌ی مسیحیان است تا به راه خدا و کتاب مقدس بازگردند و هم‌جنس‌گرایی را محکوم و دوباره ممنوع کنند و تنها راه برای اجتناب از قضاوت افراطی‌ها و گیرکردن در سیستم بوروکراتیک کشور، این است که اصلاحیه‌ای در قانون اساسی اعمال شود.

همجنسگرا

وی با این پیشنهاد اذعان کرد: ایالات‌متحده‌ی آمریکا، یک ملت مسیحی با اقوام یهودی- مسیحی است که به اصول اخلاقی و ارزش‌ها پایبند است و ابرازت هم‌جنس گرایانه در ایالات‌متحده‌ی آمریکا و همه‌ی سرزمین‌ها و متصرفاتش و همین‌طور در همه‌ی ایالت‌ها، استان‌ها و شهرها باید مانند جنایتکاران به ده سال حبس با اعمال شاقه محکوم گردند.

وی از مخاطبین درخواست کرد تا مرتباً و پی‌درپی این مسئله را از قانون‌گذاران درخواست کنند تا هم‌جنس‌گرایی ممنوع گردد و تنها به کسانی رأی دهند که از این اصلاحیه حمایت می‌کنند." ما برای بقا می‌جنگیم و فقط یک گروه برنده خواهد بود، بیانید اطمینان پیدا کنیم که ما برنده‌ایم.

ارسال نظر

آخرین اخبار