نرخ کرایه اتوبوس درون شهری گرگان با افزایش 100 درصدی مواجه شد و به مبلغ 200 تومان رسید حال سوال اینجاست این افزایش قیمت در قبال ارائه کدام خدمات است؟

افزایش 100 درصدی کرایه اتوبوس های شهر گرگان در قبال ارائه کدام خدمات است؟

به گزارش گلستان24،رمضان عباسی مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری گرگان با تایید این خبر افزود:  براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تائید فرمانداری گرگان نرخ جابجایی مسافران توسط اتوبوس های درون شهری مرکز گلستان از یکم بهمن (امروز) به دو هزار ریال (200تومان) افزایش یافته است.

عباسی با بیان اینکه مسافران با استفاده از یکصد دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف شهر گرگان جابجا می شوند، افزود: تا قبل از اجرای مصوبه جدید، شهروندان برای مسافرت های درون شهری با استفاده از اتوبوس با نرخ یکهزار ریال جابجا می شدند.

13911024000430 PhotoA

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گرگان تصریح کرد: این سازمان با اینکه مجوز افزایش نرخ 20 درصدی را برای جابجایی شهروندان هر ساله داشته، اما طی 2.5 سال گذشته این نرخ افزایش نیافته است.

به گفته عباسی به طور میانگین روزانه 60 هزار نفر برای مسافرت های درون شهری از اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری گرگان استفاده می کنند.

گفتنی است نرخ کرایه اتوبوس درون شهری گرگان تاکنون 100 تومان بوده که با افزایش 100 درصدی به تومان تومان رسیده است . با این حساب تردد با تاکسی ها مقرون به صرفه تر می شود چرا که اتوبوس های شهرداری هم وقت زیادی از مسافرین تلف می کنند و هم در سرما و گرما معمولا به سختی خدمات می دهند.

همچنین در چهارشنبه بازار گرگان زمانی که ساعت 13 می شود اتوبوس ها به پارکینگ می روند در حالیکه موجی زیادی از مردم پس از خرید از بازار آماده رفتن به منازل خود هستند  و معمولا با عدم وجود اتوبوس ها روبرو می شوند .

مجهز نبودن برخی اتوبوس ها به کولر در تابستان و بخاری در زمستان یکی دیگر از مشکلات اتوبوس ها در گرگان است .

رفتار و برخورد برخی رانندگان هم با مسافرین گاها موجب رنجش مردم شده و گاها برای یک بلیط ندادن شاهد اتلاف وقت زیادی برای جدال لفظی طرفین هستیم .

10 IMG 0502-1600x1200

حال این افزایش 100 درصدی کایه اتوبوس ها در قبال ارائه کدام خدمات از سوی اتوبوسرانی شهرداری گرگان می باشد را نمی دانیم .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار