از سال 86 تاکنون، 220 خانواده چشم انتظار تکمیل مسکن مهر خصوصی شهرستان مینودشت هستند.

220 خانواده در انتظار مسکن مهر خصوصی مینودشت / عضو هیات مدیره: به تعهدات خود عمل می کنیم

به گزارش گلستان 24، یکی از شهروندان مینودشتی با ارسال مطلبی یه سایت کلاله خبر نسبت به روند تکمیل مسکن مهر خصوصی مینودشت گلایه کرد.

وی که عضو یکی از 220 خانواده چشم انتظار تکمیل مسکن مهر خصوصی مینودشت است در مطلب ارسالی خود ضمن گلایه از روند تکمیل این مسکن مهر، گفت: ساخت این مسکن از سال 86 آغاز شده است و دو مرحله افزایش قیمت داشته است(حدود 200 درصد افزایش) و تاکنون بلوک های(B,C,D) در حد انتظار، پیشرفت نداشته.

این شهروند مینودشتی یادآور شده که طبق قرار داد، باید بلوک A در سال 93 تحویل خانواده ها می شد و این در صورتی است که هنوز خبری از آب، برق و گاز این بلوک نیست!.

مسکن مهر

وی به دیگر مشکلات موجود در این مجتمع پرداخته و عدم تجهیز آسانسور این مجتمع 10 طبقه ای را از دیگر مشکلات موجد دانسته است(به گفته وی مشکلات موجود بین پیمانکار و برخی از اعضای هیات مدیره و در پی آن برکناری پیمانکار موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.).

شهروند مینودشتی در ادامه مطلب ارسالی خود از قراردادی بین اعضا (220 خانواده)، پیمانکار و هیات مدیره خبر داده است که به موجب آن پیمانکار موظف به تحویل بلوک A در سال 93 شده است و براساس بندی از این قرارداد، در صورت عدم تحویل به موقع بلوک، پیمانکار موظف به پرداخت کل چکهای سال 1394 به عنوان خسارت شده است و همچنین از دیگر مفاد این قراردادنامه، عدم خرج کردن چک های سال 94 اعضا (220 خانواده) توسط هیات مدیره بوده است که بر خلاف تعهدات چک های اعضا برگشت خورده است(به گفته این شهروند).

در این راستا با یکی از اعضای هیات مدیره گفتگویی داشتیم و وی در واکنش به این اظهارات چنین گفت: طبق قرار داد فی مابین اعضا و پیمانکار، پیمانکار موظف به تحویل بلوک A در سال 93 شده بود. اما به دلایلی تحویل این بلوک در موعد یاد شده به تعویق افتاد و طبق قراردادی دیگر، این قرارداد تا 24 فرودین 94 تمدید شد و پیمانکار موفق به تحویل بلوک A شد.

ابوالفضل وزیری درخصوص عدم وجود امکاناتی همچون (آب، برق و گاز) بلوک A گفت و افزود: آب کشی، برق کشی و گاز رسانی به بلوک یاد شده جزو وظایف هیات مدیره است و در حال حاضر انشعابات داخلی آب و گاز این بلوک کشیده شده است و در حال پیگیری مجوزهای لازم هستیم(مستنداتی از جمله فیش ها موجود است.) و به گفته مسئولین ادارات مربوطه، در هفته آتی مشکل آب و گاز این بلوک برطرف خواهد شد.

وی در خصوص روند تکمیل بلوک های دیگر این مسکن مهر گفت: طبق قرار داد موجود، پیمانکار مربوطه متعهد به تحویل بلوک های (B,C,D) در شهریور ماه سال 94 است.

عضو هیات مدیره مسکن مهر خصوصی مینودشت نسبت به اظهارت شهروند مینودشتی مبنی بر اخراج پیمانکار چنین گفت و اظهار کرد: پیمانکار مربوطه اخراج نشده و تنها تیم کاری خود را تغییر داده است.

وزیری قرارداد بین اعضا و هیات مدیره، و پیمانکار را مبنی بر پرداخت ضرر از سوی پمانکار را تایید کرد و گفت: طبق این قرار داد حرفی از پرداخت 3 میلیون تومان از سوی پیمانکار به عنوان ضرر و زیان مطرح است ولی خواسته اعضا نصب پکیج توسط طرف مقابل قرارداد است./کلاله خبر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار