دبیر علمی کنگره گفت: افراد صاحب نظر و برجسته از کشورهای خارجی در نهمین کنگره بین‌المللی جراحی زیبایی حاضر شدند.

حضور افراد برجسته جراحی پلاستیک در کنگره جراحی زیبایی
به گزارش گلستان24،دکتر ناصر سنجر موسوی دبیر علمی کنگره جراحی پلاستیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار گفت: نهمین کنگره بین المللی جراحی پلاستیک و زیبایی، به همت انجمن جراحان پلاستیک ایران برگزار شده است. 
کنگره جراحی زیبایی
 
 
وی در ادامه افزود: امروز روز پایانی این کنگره است و مانند روزهای قبل در پنل‌های مختلف میهمانان این کنگره که از کشورهای برزیل، ایتالیا و فرانسه به این کنگره آمده‌اند، 90 درصد این پنل‌ها را مدیریت و اجرا می‌کنند. 
 
سنجر موسوی در خصوص تفاوت کنگره امسال با سال‌های قبل گفت:  تفاوت کنگره امسال در مقایسه با سال‌های پیش در علم آن است، هر ساله نسبت به سال گذشته هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر درک مفاهیم و مطالب جدید پیشرفت‌هایی حاصل می‌شود که در قالب این کنگره‌ها می‌توان با دیگر کشورها به اشتراک گذاشت. 
 
دبیر علمی کنگره در بخش پایانی گفت: درسال‌های گذشته میهمانان خارجی کنگره به راحتی دعوت ما را نمی‌پذیرفتند، اما امسال افراد شناخته شده و صاحب نظر در حوزه های مختلف جراحی پلاستیک و زیبایی به راحتی دعوت ما را برای حضور و شرکت در این کنگره پذیرفتند و حاضر شدند.
 
حضور 50 درصدی جراحان پلاستیک کشور در این کنگره 
دکتر سید رضا رفیع دبیر علمی نهمین کنگره جراحی زیبایی گفت:یک میهمان ایتالیایی دیگر هم به کنگره اضافه شده است و از این بابت بسیار خرسندیم، زیرا به بالا بردن سطح علمی این کنگره و تجربیات جراحان پلاستیک کشورمان کمک می‌کند. 
 
دبیر علمی کنگره ادامه داد: از جمعیت 300 نفری جامعه جراحان پلاستیک کشورمان حدود یکصد و 50 نفر از استان‌های مختلف کشور به این کنگره آمدند تا با روش‌ها، تجربیات و تکنولوژی‌های روز سایر کشورها آشنا شوند. 
 
دکتر رفیع در ادامه افزود: ما در این کنگره حدود 20 سخنران داخلی و خارجی داشتیم که همگی بر بالا بودن سطح علمی این کنگره اتفاق نظر داشتند. 

/خبرنگاران جوان

ارسال نظر

آخرین اخبار