تقدیر از رسانه ها در نامه اکبری ؛

مجتبی اکبری مدیر عامل سابق هلال احمر استان گلستان طی پیامی به مردم و مسئولان استان گلستان گفت :آرزو دارم همه اصحاب رسانه در صحت و سلامت باشند و در ارائه خدمت به مردم توفیقات روز افزون داشته باشند.

تقدیر و تشکر دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل سابق هلال احمر گلستان از مردم و مسئولان استان

 به گزارش گلستان24، متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

اکنون که بعد از گذشت پنج سال و اندی ماموریت اینجانب در جمعیت هلال احمر استان گلستان پایان یافت لازم می دانم شاکر درگاه خداوند بزرگ و کریمی باشم که این بنده کوچک را لایق خدمتگزاری به مردم مهربان و شریف استان گلستان دانست و امیدوارم در شان این مردم انجام وظیفه نموده باشم.

بدون تردید جمعیت هلال احمر استان گلستان در پنج سال گذشته به همت داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و کارمندان و مدیران شهرستانی و ستادی توانست دوران باشکوهی در خدمت صادقانه و صمیمانه به مردم استان و همه هموطنان به یادگار بگذارد تا حدی که در بسیاری از موارد حائز رتبه های برتر ملی شده و در برخی موارد نیز در سطح بین المللی هم حرفهایی برای گفتن داشته است.

به باور اینجانب این توفیقات بزرگ مدیون حمایتهای مهربانانه مردم شریف استان و به خصوص نیروهای زبده داوطلب و همکارانم بوده است و معتقدم شخص مدیرعامل کمترین سهم را در این مسیر داشته است که باید از این جهت سپاسگزار تلاشها و زحمات و از همه مهمتر نیات زلال و انرژی مضاعف نیروهای مردمی بود.

در این سالها سرمایه اصلی هلال احمر استان گلستان،  نیروی انسانی کارآمد و دلسوزی بود که توانستند در بخشهای مختلف حرکت موثر و تلاش پرفایده ای داشته باشند. خوشبختانه نیروهای فعال در حوزه ماموریتهای هلال احمر استان با عبور از مراحل متعدد سخت افزاری و نرم افزاری با همتی مثال زدنی به قله بلند مغزافزاری و بهره گیری از دانش و مهارت روز دنیا رسیدند. 

همکاران جمعیت  هلال احمر در استان با بهره گیری از شبکه پرانرژی و صمیمی خیرین، امدادگران ، داوطلبان و جوانان برای اجرایی شدن اهداف مقدسی چون تأمین احترام  و کرامت انسانها،  تلاش برای تسکین آلام بشری و  حمایت از زندگی و سلامت انسانها بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیض میان آنها، توانسته تا حدودی در قد و قواره این مردم بزرگوار گام بردارد که البته تا قله ، راه زیادی مانده است.

اگر امروز هلال احمر استان به نمایندگی از مردم شریف استان به عنوان یکی از اعضای اصلی در ستاد تحول راهبردی و نیز ستاد تدوین برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حضورداشته و دارد نشان از پویایی، بالندگی و سرآمد بودن این مردم به ویژه داوطلبان و جوانان است که بارها ثابت کردند در عرصه های ملی و حرکتهای بزرگ انسانی و مدیریتی حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

این حقیر به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در فاصله سالهای 89 تا 94، خود را فرزند کوچک مردم عزیز استان دانسته که در مدت خدمتگزاری درسهای فراوانی از آنان آموخته ام و انتظار دارم که همه عزیزان و نیز همکاران کوتاهی های اینجانب را بزرگوارانه بر من ببخشایند، قطعا اینجانب مسئول همه قصور و مشکلات احتمالی در این مدت هستم و یقین دارم که دستاوردهای جمعیت هلال احمر محصول تلاش جمعی مجموعه چند ده هزار نفری از داوطلبان، خیرین، امدادگران و جوانان و نیز همکاران اینجانب است.

 در پایان لازم می دانم از حمایتها و هدایتهای ارزشمند و راهگشای حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان از روز معارفه تا تودیع سپاسگزاری نمایم و اعلام کنم که وجود مبارک ایشان برای جمعیت هلال احمر و استان بسیار ذیقیمت بوده و هست که باید قدرشناس ایشان باشیم. همچنین از همه مسئولان عالی دولت پرتلاش تدبیر و امید به ویژه رییس محترم جمعیت هلال احمر جناب آقای دکتر ضیایی، جناب آقای مهندس احمدی دبیرکل محترم جمعیت و همه مسئولان ستادی جمعیت در تهران بخاطر حمایت های موثر و مستمر قدردانی می نمایم.

در این مجال همچنین بر خود واجب می دانم از استاندار محترم گلستان جناب آقای دکتر صادقلو، معاونین و مدیران کل استانداری ، مدیران محترم دستگاههای اجرایی استان، مسئولان نهادهای انقلابی و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری نمایم.

ضرورت دارد تقدیر کنم از همراهان همیشگی و یاوران بی ادعای جمعیت هلال احمر استان، اصحاب رسانه اعم از مدیران، سردبیران، خبرنگاران مطبوعات ملی، منطقه ای و محلی و نیز خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان و نیز خبرگزاری صدا و سیما و شبکه استانی سبز و شبکه های رادیویی که اولین یاوران هلال در مواقع بروز حوادث و سوانح و عملیاتهای امداد و نجات بودند. آرزو دارم همه اصحاب رسانه در صحت و سلامت باشند و در ارائه خدمت به مردم توفیقات روز افزون داشته باشند.

برای مدیرعامل جدید هلال احمر استان نیز آرزوی توفیق روز افزون دارم و همانگونه که در مراسم تودیع اعلام کردم آماده ام به عنوان یک امدادگر در خدمت ایشان و مجموعه ارزشمند جمعیت هلال احمر استان گلستان باشم. 

در پایان به بخشی از نامه جناب نیمایوشیج به فرزند یکساله اش را یادآور می شوم؛ "پسرم ! یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی! از این پس همه‌چیز جهان تکراری است جز مهربانی".

برای همه شما انسانهای مهربان ، دنیایی آرام را آرزومندم.

امدادگر جمعیت هلال احمر

 مجتبی اکبری سوم بهمن 94

گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار