در اختتامیه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم

دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان از رونمایی شناسنامه شهدای مدافع اهل بیت(ع) استان گلستان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم خبر داد.

رونمایی از شناسنامه شهدای مدافع اهل بیت(ع) گلستان

 به گزارش گلستان24، محمد رعیت صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهید مدافع حرم سیداحسان حاجی حتم‎لو که با حضور اصحاب رسانه استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز بر سر مزار شهید مدافع حرم گردهم آمدیم که بگوییم شهدا زنده هستند و این حضور اصحاب رسانه تجدید بیعت با آرمان‎های شامخ شهدا و امام راحل عظیم شان باشد.

 جشنواره مطبوعات مدافعان حرم

وی تصریح کرد: امیدواریم قدم‎هایی که در مسیر برگزاری جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان برداشته شده خالصانه و مورد پذیرش درگاه الهی قرار گیرد.

دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان با بیان اینکه ولایتمداری، ایثارگری، شهادت‎طلبی و مقاومت شهید حاجی‎ حتم‎لو زبان‌زد بود، افزود: نتیجه نهایی برگزیدگان جشنواره شهدای غواص و مدافع‎ حرم استان گلستان امروز مشخص شده است و این افراد در روز آیین اختتامیه معرفی خواهند شد.

آغاز آیین اختتامیه جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم با پیام آیت‌الله علوی گرگانی

رعیت با بیان اینکه امید است در روز چهارشنبه، چهار آذرماه اصحاب رسانه استان گلستان با حضور پررنگ خود به این مراسم زینت ببخشند، ابراز داشت: آیین اختتامیه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان با پیام ویژه آیت‌الله علوی گرگانی شروع خواهد شد.

وی بیان داشت: حجت‌الاسلام رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان به عنوان سخنران ویژه این مراسم در نظر گرفته شده، همچنین در این مراسم از برگزیده‎های جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان با حضور خانواده‎های شهدا تجلیل خواهد شد.

دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان ادامه داد: تجلیل از خانواده‎های شهدای مدافع حرم استان گلستان از بخش‎های دیگر این اختتامیه است.

رعیت از رونمایی شناسنامه نمادین شهدای رسانه استان گلستان در مراسم اختتامیه با همت ثبت احوال استان گلستان خبر داد و افزود: این رونمایی از شناسنامه شهدا برای نخستین‌بار است که در استان گلستان صورت می‎گیرد.

وی با بیان اینکه دعوتنامه‎ها به صورت الکترونیکی و پیام کوتاه به تمامی اصحاب رسانه استان گلستان ارسال شده است، گفت: بخشی دیگر از دعوتنامه‎ها به صورت حضوری خدمت مسئولان ارسال شده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار