مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گلستان از نجات جان تمام سرنشینان اتوبوس در حادثه برخورد با کوه در محور خوش ییلاق خبر داد.

نجات سرنشینان اتوبوس در حادثه برخورد با کوه محور خوش ییلاق

 به گزارش گلستان24، حسین احمدی در مورد حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با کوه در محور کوهستانی خوش ییلاق به خبرنگار مهر گفت: طی تماسی که مرکز اورژانس ۱۱۵ یکشنبه با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان داشت، مطلع شدیم یک دستگاه اتوبوس مسافربری محور زاهدان به گلستان در محور کوهستانی خوش ییلاق با کوه برخورد کرده است.

برخورد با کوه

احمدی افزود: بلافاصله دو تیم امداد و نجات جاده‌ای مستقر در پایگاه امداد و نجات بین شهری خوش ییلاق به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از رسیدن نجاتگران جمعیت هلال احمر به محل حادثه، پس از ارزیابی صحنه حادثه فوراً درخواست اعزام کدهای کمکی به محل حادثه را کردند و پس از آن اقدام به تریاژبندی مصدومین «سطح بندی مصدومان به لحاظ وضع وخامت احوال جسمی و روحی آنان» کرده تا پس از رسیدن کدهای کمکی از مرکز اورژانس ۱۱۵، عملیات امداد و نجات با سرعت و کیفیت هرچه تمام‌تر انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خواب آلود بودن راننده را عامل تصادف دانست و تصریح کرد: این اتوبوس حامل ۲۲ سرنشین بوده که ۱۹ نفر از این سرنشینان دچار صدمات جرحی و جزئی شدند.

حسین احمدی افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته و مجروحین پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند./ مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار