دادستان مرکز استان گلستان از ارسال کیفرخواست پرونده قتل چهار راه تابلو گرگان به دادگاه کیفری استان خبر داد.

پرونده قتل چهار راه تابلو گرگان به دادگاه کیفری رفت

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی صبح امروز در حاشیه نشست هفتگی قضایی با بیان این مطلب که با تلاش و اقدامات مؤثر بازپرس پرونده قتل خیابان ولیعصر (عج) گرگان و جدیت دادستانی ، این پرونده مورد رسیدگی  قرار گرفت  و با صدور کیفرخواست برای متهم ، پرونده به دادگاه کیفری استان ارسال شده است .

به گزارش گلستان 24، دادستان مرکز استان گلستان افزود : تقاضای اجرای حکم در ملأ عام نیز به همراه کیفرخواست به دادگاه کیفری استان ارسال شده است .

حجت الاسلام و المسلمین حقی تصریح کرد : موضوع قتل خیابان ولیعصر موجب تالم خاطر و تأثر جامعه شده است و اقدامات سریع و به موقع دادستانی که ظرف مدت کمتر از دو هفته انجام شد در نتیجه گیری پرونده هایی از این قبیل می تواند این درد را التیام بخشد.

این مقام ارشد قضایی دادسرای مرکز استان خاطرنشان کرد : بنده به عنوان مدعی العموم به شخصه در این گونه پرونده هایی که موضوع آن فراگیر است  ، ورود پیدا می کنم و نخواهم گذاشت جامعه دچار تشویش خاطر شود .  

دادستان مرکز استان گلستان به خانواده ها توصیه کرد : مراقب رفتارهای زوج های جوان پس از ازدواج و شناسایی ریشه های احتمالی بروز اختلافات خانوادگی که در ابتدای زندگی مشترک بوجود می آید باشند و با درایت و استفاده از رهنمودها و مشورت با افراد صالح و صاحب تخصص در این زمینه در رفع و کاهش شکل گیری اینگونه از مشکلات خانوادگی بکوشند .

حجت الاسلام و المسلمین حقی خاطر نشان کرد : متأسفانه بیشترین و مهمترین عامل بروز اختلافات خانوادگی در میان زوجین جوان در همان سالهای اولیه زندگی مشترک به دلیل نداشتن مهارت زندگی و عدم آشنایی با مهارت های ارتباطی است .

دادستان مرکز استان به زوج های جوان توصیه کرد :با شرکت در دوره های آموزشی مهارت های زندگی که از طریق موسسات فرهنگی و سازمان های متولی و مسئول در این خصوص برگزار می شود ، سعی کنند با بکارگیری آنها در زندگی مشترک خود از میزان تنش ها و اختلافات خانوادگی بکاهند و زندگی سالم و سرشار از نشاط را تجربه کنند.

گفتنی است قتل خیابان ولیعصر (عج) گرگان در صبح روز چهارشنبه 19 آذر ماه سالجاری در محدوده چهار راه تابلو روی داد که در همان روز با دستور دادستان مرکز استان گلستان رسیدگی و خارج از نوبت آن در دستور کار  رسیدگی پرونده های قضایی قرار گرفت .

ارسال نظر

  • دانشجوی حقوق
    0

    بهترین تصمیم اجرای حکم در ملاء عام است .

  • من
    0

    ملاعام اونم درمحل وقوع جرم تامردم ببینند قوه قضاییه محکم با این جرائم برخوردمیکنه.

آخرین اخبار