رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اعلام کرد:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و هنری همزمان با دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

بیش از ۶ هزار برنامه دهه فجر در گلستان برگزار می شود

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز (5 بهمن) در نشست خبری که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت:  برنامه ریزی و خط مشی گذاری برنامه های دهه فجر امسال از دو ماه قبل از سوی اعضای ستاد به صورت متمرکز آغاز شده و مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: در سطح استان 14 ستاد شهرستانی و بیش از 300 ستاد جزئی و روستایی بخش ها به صورت غیر متمرکز به برنامه ریزی برنامه های دهه فجر مشغول هستند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و هنری در قالب ستاد دهه مبارک فجر برگزار می شود، تصریح کرد: بیشتر برنامه های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار آن نیز برنامه های خدماتی و افتتاح پروژه ها نیز صورت می گیرد.

 

افتتاح 1478 پروژه در دهه فجر

وی از افتتاح یک هزار و 478 پروژه عمرانی و خدماتی نظام با اعتبار 430 میلیارد تومان همزمان با ایام در دهه فجر در سطح استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی و در مسیر اقتصاد و اشتغالزایی در سطح استان افتتاح می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه عمده برنامه های فرهنگی با محوریت مسجد محوری برگزار می شوند، اظهارداشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته یک هزار و 400 مراسم متمرکز و جشن شادی انقلاب در سطح مساجد شهرستان برگزار می شود.

 

مسجد محوری؛ عمده برنامه های دهه فجر استان

وی اضافه کرد: در مساجد استان مراسم شادی و فرهنگی شامل؛ مراسم شبی با قرآن، شب شعر و جشن انقلاب برگزار می شود.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری 4 مراسم نمادین برجسته در سطح استان، گفت: در روز (12 بهمن) روز استقبال از فجر آفرین بزرگ رهبر بی نظیر در جهان بشریت، مراسم نمادین از ساعت 8.30 در فرودگاه گرگان آغاز و در ساعت 9.33 لحظه ورود امام (رحمه الله علیه)، ورود نور انقلاب ایران اسلامی مراسم ویژه ای برگزار می شود.

 

وی افزود: در حاشیه این مراسم رژه موتورسواران و اتومبیلرانی و مراسم نمادین تراکمه ها و ایستگاه های صلواتی برگزار می شود.

 

فراموشی فجرآفرینان موجب فراموشی ارزش های انقلاب اسلامی می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس سراسر استان در ساعت ورود امام به عنوان فجر و فجر آفرینی و زنگ انقلاب با حضور مدیران و مسئولان و مهمانی لاله ها و ادای احترام به شهدا در روز پنجشنبه (15 بهمن) در گلزار شهیدان استان و یرنامه متمرکز در مرکز استان را از دیگر برنامه های روز آغازین دهه فجر اعلام کرد.

 

وی دیدار با خانواده های شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از فجر آفرینان برجسته انقلاب اسلامی را از برنامه های مهم دیگر ستاد دهه فجر استان برشمرد و خاطرنشان کرد: فراموشی فجرآفرینان موجب فراموشی ارزش های انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

 حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برنامه های امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جدا از شادی آفرینی، نگاه بصیرت افزایی است، گفت: تفاوت برنامه امسال در نشست های تخصصی گفتمان های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار