به مناسبت گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ستاد خبری فجر استان گلستان راه‎اندازی شد.

راه‎اندازی ستاد خبری فجر گلستان

به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر ستاد خبری فجر استان گلستان با حضور تعدادی از فعالان رسانه راه‎اندازی شد.

 به گزارش گلستان24، جانشین رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از پنجم بهمن‌ماه ستاد استقبال از برنامه‎های دهه‌فجر در استان گلستان شکل خواهد گرفت، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان کالاهای فرهنگی و تبلیغی مناسبت‎های دهه‌فجر را تدارک دیده است.

وی از انتخاب حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی به عنوان رئیس ستاد قومی و مذهبی سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خبر داد.

نجیب‌الله تاری ابراز داشت: همه تلاش ما باید این باشد که در ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی با رعایت صداقت، شفافیت و رویکرد تهیجی و تبلیغی نسبت به انجام رسالت خود پویا باشیم.

جانشین رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ستاد استانی دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان گلستان از مدت‎ها پیش شکل گرفته است، خاطرنشان کرد:23 کمیته تخصصی در آن فعالیت دارند و 14 ستاد شهرستانی شکل گرفته و هر شهرستان‌ دارای 17 کمیته است.

وی با بیان اینکه خبرنگار در راستای پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی همواره صادقانه قلم زدند، تصریح کرد: باید از این ظرفیت ارزشمند به خوبی استفاده شود و خبرنگاران چشم بینانه جامعه هستند.

تاری دهه‌فجر انقلاب اسلامی را فرصت مناسب برای بازخوانی کارنامه سراسر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: خبرنگاران در بازخوانی این کارنامه رسالت مهمی را برعهده دارند.

جانشین رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از 22 دستگاه عضو در امور گرامی‌داشت ایام مناسبتی تشکیل شده است.

وی از تشکیل ستاد شهرستانی دهه فجر خبر داد و گفت: هر شهرستان دارای 17 کمیته است.

جانشین رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دبیرخانه ستاد دهه‌فجر مستقر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان است و کمیته طرح و نظارت ارزیابی با مشارکت ستاد و مسئولیت حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ایجاد شده است.

تاری با بیان اینکه این ستاد در نظر دارد در پایان برنامه‎های دهه‌فجر انقلاب اسلامی از سه کمیته برتر تقدیر کند، بیان داشت: همچنین از سه دستگاه اجرایی برتر و سه ستاد شهرستانی برتر و دو خبرنگار فعال ستاد دهه‌فجر تجلیل و قدردانی می‎کند.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی رویکرد برنامه‎های ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی است، افزود: در ایام‌الله دهه‌فجر انعکاس برنامه‎ها باید شیرینی و حلاوت خدمات نظام کام مردم را شیرین کند.

انتهای پیام/پاسرو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار