رئیس ستاد انتخابات استان گلستان بر حضور حداکثری و به میدان آمدن تمامی گروه ها و جریانات سیاسی در عرصه انتخابات هفتم اسفند تأکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بر حضور حداکثری جریانات سیاسی در عرصه انتخابات تأکید کرد

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید بندرترکمن اظهار کرد: انتظار ما از شورای محترم نگهبان این است که در روند بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده و افرادی که احراز صلاحیت نشده اند احقاق حق کنند تا با حضور همه طیف ها و جریان های سیاسی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: همه ما به اهمیت انتخابات هفتم اسفند واقف هستیم و اعتقاد داریم از جهاتی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به صورت همزمان برگزار می شود قطعا از مهمترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: رعایت اصل قانونگرایی در تمامی مراحل و فرایندهای 18 گانه برگزاری انتخابات سرلوحه کار عوامل اجرایی و اعضای ستاد انتخابات استان بوده و تمامی امور با هماهنگی، همدلی و وفاق به وجود آمده بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات پیش می رود.

رئیس ستاد انتخابات گلستان همچنین در توصیه ای به داوطلبان رد صلاحیت شده گفت: ما ضمن پیگیری حقوق این افراد از همه آن ها می خواهیم با تمکین به قانون، بدانند که فرصت برای خدمت به مردم در عرصه های دیگر نیز وجود دارد بنا بر این از همه آنها و هوادارانشان انتظار داریم با شرکت در انتخابات و رفتن پای صندوق های رأی به دنیا نشان دهند ملت ایران، بزرگترین پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی اند.

طهماسبی با تأکید بر اصل شفاف سازی و این که هیچ موضوعی را در انتخابات از مردم مخفی نخواهیم کرد خاطرنشان کرد: همان طور که در گذشته هم این گونه نبوده در این انتخابات هم اجازه نخواهیم داد حتی یک رأی مردم جا به جا شود و از لحظه رأی گیری تا زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از آراء مردم صیانت و دفاع خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این که بزرگترین دمکراسی دادن حق انتخاب به مردم یک کشور است یادآور شد: شما کدام انقلابی را در جهان سراغ دارید که در کمتر از دو ماه از پیروزی خود، انتخابات و رفراندوم برگزار کند و این قدرت تصمیم گیری را به مردم کشورش بدهد که سرنوشت خودشان را با آراء خود رقم بزنند قطعا چنین مدلی از دمکراسی در تمام دنیا بی نظیر و بی سابقه بوده و هست.

طهماسبی همچنین با تبریک به سرانجام رسیدن برجام و رفع همه تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ملت ایران گفت: نتیجه کاری که با تلاش تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران به واقعیت پیوست، یک رخداد بزرگ در تاریخ این کشور خواهد بود و در عرصه بین المللی هم از این مذاکرات به عنوان الگویی از دیپلماسی عزتمندانه و صلح آفرین یاد خواهد شد.

در این مراسم عبدالحکیم فیروزی به عنوان فرماندار جدید بندرترکمن معرفی و از زحمات سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

پس از فوت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن در فاجعه منا، شیرنگی با حکم سرپرست در سمت فرماندار بندرترکمن فعالیت داشت.

بندرترکمن با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان در کرانه ساحلی خلیج گرگان واقع است.

انتهی پیام/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار