دبیر هیئت والیبال استان گلستان از قهرمانی تیم ترکمن صحرا آق قلا در لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور خبر داد.

ترکمن‌صحرا آق‌قلا قهرمان لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور شد

 به گزارش گلستان24، قربان توسن ، اظهار کرد: در روز پایانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور که در ساری برگزار شد، بعدازظهر دوشنبه تیم ترکمن صحرا آق قلا با برتری سه بر یک مقابل تیم حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

وی افزود: نماینده آق قلا در ست‌های اول، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج (۲۲-۲۵)، (۲۲-۲۵) و (۱۸-۲۵) به پیروزی رسید و فقط ست دوم را با نتیجه ۱۷ به ۲۵ واگذار کرد.

توسن تصریح کرد: نوجوانان آق قلایی در دیدارهای قبلی خود با نتیجه سه بر صفر مقابل آکادمی باریج اسانس کاشان و با نتیجه مشابه سه بر دو مقابل تیم‌های سازمان عمران شهرداری ساری، سفیر گیلان و شهرداری اراک پیروز شده بودند تا با پنج برد پیاپی و مجموع ۱۲ امتیاز با اقتدار قهرمان شوند.

وی ادامه داد: مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۶ تیم به صورت دوره ای از یکم تا پنجم بهمن به میزبانی ساری برگزار شد.

گفتنی است؛ سلمان کاظمی، بنیامین یلقی، مختار بوش، مهدی قربان زاده، حمید رحمتی، رضا رحیمی، محمد قجر، علی کمال غریبی، مهدی کمال غریبی، مهدی صفار، رسول یمرلی، فرشاد سقلی، رسول شیخ و محمدحسین قزلسفلو به عنوان بازیکن و تاج محمد حیدری به عنوان سرمربی، اعضای تیم والیبال نوجوانان ترکمن صحرا آق قلا را تشکیل می دهند.

مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار