احتمال حضور سردار آزمون در روستوف، ساماندهی بیش از 29 هزار ورزشکار، رقابت تنیسوران منطقه 2 کشور، پایان مسابقات والیبال جام رمضان بانوان گرگان، معرفی تیمهای برتر لیگ نوجوانان و جوانان کونگ فو و مصدومیت 65 ورزشکار در بهار امسال

نگاهی به چند خبر ورزشی از استان گلستان

به گزارش گلستان 24، سردار آزمون گلزن موفق تیم ملی فوتبال ایران که برای استراحت به زادگاهش گنبد آمده اعلام کرد که قول و قرارهایی را با 'قربان بردی اف' مربی سردار در روستوف روسیه گذاشته که برای نهایی کردن آن قرار است به صربستان محل برگزاری اردوی آمادگی روستوف سفر نماید. 

سردار آزمون که فقط نیم فصل برای روستوف روسیه به صورت قرضی بازی کرد با زدن چهار گل سرنوشت ساز، یک پنالتی و دو پاس گل موجب بقای تیم روستوف در لیگ برتر روسیه شد. 

تصمیم عجیب سردار برای پیوستن به روستوف در حالی که پیشنهاداتی از چند باشگاه اروپایی داشت فقط به خاطر علاقه مندی اش به مربی ترکمن قربان بردی اف بود. 

*** 

عضو هیات رئیسه پزشکی ورزشی گلستان اعلام کرد: بیش از 29 هزار ورزشکار استان تا پایان فصل بهار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند. 

دکتر بیژن آریا گفت: در سه ماهه اول سال جاری 29 هزار و 265 نفر از ورزشکاران گلستانی تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که از این تعداد 22 هزار و 229 نفر را مردان و هفت هزار و 36 نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند. 

وی اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان و اعضاء هیات از ابتدای سال برنامه های متنوعی در حوزه های آموزشی و درمانی برای ارائه خدمات به جامعه ورزش استان انجام شده و امیدواریم با گسترش این برنامه ها جمعیت بیشتری از ورزشکاران گلستانی را تحت پوشش بیمه ورزشی قرار دهیم. 


*** 

میزبانی مرحله سوم مسابقات آزاد منطقه دو کشور ویژه آقایان برای دومین بار به گلستان داده شد. 

این مسابقات از 12 الی 18 مرداد سال جاری در گرگان خیابان شهید بهشتی مجموعه تنیس امام خمینی (ره) برگزار می شود. 

آخرین مهلت برای ثبت نام و قرعه کشی ساعت 18 روز یکشنبه 11 مرداد در محل مسابقات خواهد بود. 

مسابقات در سطح گروه c بدون حضور 12 نفر برتر کشور می باشد و به نفرات برتر امتیاز رنکینگ تعلق خواهد گرفت. 

به چهار نفر اول جوایز نقدی 3 تا 1.5 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت. 


*** 

مسابقات والیبال جام رمضان بانوان گرگان پس از 17 شب برگزاری در سالن تختی این شهر به اتمام رسید. 

در پایان این دوره از بازی ها که 15 تیم حضور داشتند تیم هیوا مقام اول، تیم هیئت 1 مقام دوم، تیم فرهنگیان مقام سوم و تیم پژواک به مقام چهارم دست یافتند. 

این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان برگزار و با اهدای جوایز به تیم های برتر به پایان رسید. 


*** 

اولین دوره مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان کونگ فو گلستان در شهر نوکنده بندرگز شامگاه جمعه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. 

در سه هفته پایانی رده سنی نوجوانان، ابتدا تیم گرگان با نتیجه 30 بر صفر برابر گنبدکاووس به پیروزی رسید و علی آباد با حساب 18 بر 9 مقابل نوکنده به برتری دست یافت. 

در ادامه تیم علی آباد با نتیجه 15 بر 12 مقابل کردکوی پیروز شد و نوکنده با نتیجه 30 بر صفر گنبد را شکست داد. 

در هفته پایانی نیز تیم گرگان با حساب 15 بر 6 نوکنده را شکست داد و کردکوی با نتیجه 30 بر صفر مقابل گنبد برنده شد. گنبدی ها به علت حاضر نشدن در شب پایانی بازنده اعلام شدند. 

در پایان لیگ نوجوانان، تیم علی آباد با کسب 178 امتیاز انفرادی و 24 امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم های گرگان با 156 امتیاز انفرادی و 15 امتیاز تیمی و کردکوی با 132 امتیاز انفرادی و 12 امتیاز تیمی به ترتیب دوم و سوم شدند. 

در رده جوانان در روز پایانی، تیم کردکوی ابتدا با نتیجه 21 بر 9 مغلوب گرگان شد و در ادامه با نتیجه 12 بر 6، علی آباد را شکست داد. 

در رده سنی جوانان، گرگان با 81 امتیاز انفرادی و 9 امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم های کردکوی با 30 امتیاز انفرادی و 3 امتیاز تیمی و علی آباد با 24 امتیاز انفرادی و 3 امتیاز تیمی دوم و سوم شدند. 


*** 

دبیر هیات پزشکی ورزشی گلستان گفت: در فصل بهار امسال 65 نفر از ورزشکاران استان مصدوم شدند که از این تعداد 50 نفر را آقایان و 15 نفر را بانوان تشکیل می دهند که در بین آن ها 6 نفر برای انجام عمل جراحی به تهران اعزام شدند. 

دکتر سیدرضی حسینی افزود: بیشترین میزان مصدومیت از ناحیه زانو بوده و در بین رشته های ورزشی نیز، فوتبال همچنان بیشترین آمار ورزشکاران آسیب دیده را به خود اختصاص می دهد. 


***

مسابقات فوتبال پیشکسوتان گرگان با قهرمانی تیم عباسعلی رحیمی نژاد و با حضور مسئولان به پایان رسید. 

این مسابقات با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و با شرکت 8 تیم از محلات گرگان (زنده یاد عباسعلی رحیمی نژاد، زنده یاد محمدرضا منصوریان، زنده یاد علی اکبر نونهال، زنده یاد سیدحسین نقیبی، شهدای گرگان جدید، فرهنگیان استرآبادی، ایثار گرگان و شاهد گرگان) از هشتم تا بیستم تیر در زمین چمن مصنوعی کابرن و با شرایط 50 سال به بالا برگزار شد. 

در دیدار فینال این رقابت ها تیم زنده یاد رحیمی نژاد با نتیجه 5 به 1 بر تیم زنده یاد محمدرضا منصوریان غلبه کرد. 

در این مسابقات تیم های زنده یاد عباسعلی رحیمی نژاد، زنده یاد محمدرضا منصوریان و فرهنگیان استرآبادی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

در پایان جوایز، مدال و کاپ توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان، نماینگان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، پیشکسوتان فوتبال و اعضای شورای شهر به تیم های برتر اهدا شد. 

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار