حاج آخوند میرزاعلی گفت : مردم این شهرستان انتظار دارند تا حداقل به نصف مطالبات به حق شان برآورده شود و این خواست همه مردم این شهرستان می باشد.

حداقل نصف مطالبات به حق مردم آق قلا برآورده شود

حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی ، امام جمعه شهر آق قلا نیز در جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا ضمن تبریک ماه ربیع الاول به تمامی مسلمین و تاکید بر اتحاد مسلمین گفت :علمای بزرگ اسلام و رهبر معظم انقلاب همیشه بر اتحاد و وحدت کلمه تاکید کرده اند. مسلمانان وظیفه دارند به یکدیگر محبت کنند و محبت را ترویج کنند.

به گزارش گلستان 24، آخوند میرزاعلی ادامه داد : وظیفه تشییع و تسنن این است که به یکدیگر احترام بگذارند تا وهابیت و بهاییت قلوب مسلمین را تسخیر نکند . دشمنان اسلام از هر ترفندی استفاده می کنند تا به اسلام ضربه بزنند. آنها به نام اسلام برادر کشی می کنند و مسلمانان را تکفیر می کنند همه اینها دست نشانده استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی هستند.

امام جمعه شهرستان آق قلا در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت خدمت مسئولین به مردم در جهت حل مشکلات گفت :خدمت به مردم وظیفه همه مسئولین است.مسئولین در قبال وظیفه ای که برعهده دارند می بایست در جهت رسیدگی به مشکلات مردم تلاش کند .

آخوند میرزاعلی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به مدیران استانداری گلستان عنوان کرد: مردم شریف شهرستان آق قلا در قبال رای که به دولت داده اند انتظار حمایت دارند ؛ مردم این شهرستان انتظار دارند تا حداقل به نصف مطالبات به حق شان برآورده شود و این خواست همه مردم این شهرستان می باشد.

امام جمعه شهرستان آق قلا در پایان تاکید کرد: نکته اساسی برای همه افراد اعم از مسئول و غیر مسئول، روحانی و غیر روحانی، تشیع و تسنن این است که قدر ولی نعمتان خود را بدانیم ، قدر اسلام ، نظام و مقام معظم رهبری را بدانیم. همانطوریکه مقام معظم رهبری در تمامی سخنرانی هایش به مردم و قوای سه گانه اتحاد ، انسجام ، وحدت کلمه و خدمت به مردم را تاکید می کند ، قدردان چنین رهبری باشیم که خداوند متعال برای ما ارزانی داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار