حواشی یک برنامه نمایشی؛

شاید چنین اقداماتی در شهرهای دیگر شرق استان گلستان نیز اتفاق افتاده یا خواهد افتاد که به بهانه شاداب کردن جامعه، تئاتر یا نمایشی با چاشنی انتخاباتی برگزار شود.

اجرای تئاتر با چاشنی انتخاباتی برای کاندیدای عدم احراز صلاحیت در کلاله !

با توجه به اینکه به روزهای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم، اقدامات تبلیغاتی زیر پوستی برخی از کاندیداها در شهرها و روستاهای حوزه انتخابی خود نیز افزایش می یابد و این تبلیغات می تواند به طرق مختلف انجام گیرد.

 به گزارش گلستان24، طی روزهای گذشته در سطح شهر تبلیغاتی مبنی بر برگزاری نمایش یا تئاتر انجام گرفت؛ خب با نگاهی سطحی و فارغ از پشت پرده این اقدام، ایجاد جامعه ای با نشاط در اذهان عمومی نقش می بندد ولی کمی که عمیق تر یه این گونه اقدامات توجه کنیم، به برخی از پشت پرده های اینگونه همایش ها و ... پی می بریم.

 کاندیدای عدم احراز صلاحیت در کلاله

روز گذشته گروه نمایش یا تئاتری در مجموعه ارشاد شهرستان کلاله اجرا داشت و این اجرا همراه با حواشی ای بود.

گروه یاد شده اجرای برنامه خود را اغاز کرد و در برخی موارد شاهد هیجانی شدن جو سالن بودیم تا جایی که صدای کف و هورا و سوت پسران و دختران جوان در سالن می پیچید.

صندلی های خالی جلوی سن گویای برخی ابهامات در خصوص این برنامه بود چرا که جای خالی مسئولین را نشان می داد و تنها چهره ای که در این میان دیده می شد، کاندیدای عدم احراز شده مجلس شورای اسلامی بود که این روزها به امید تایید گرفتن از شورای نگهبان دست به اقدامات انتخاباتی می زند.

این برنامه به دقایق انتهایی خود نزدیک می شد که به یک بهانه پیش پا افتاده و با اصرار یکی از افراد روی سن کاندیدای مدنظر از جای خود بلند شد و به حضار ادای احترام کرد.

اما این اقدامات از پیش برنامه ریزی شده به همینجا ختم نشد و به بهانه ای دیگر این کاندیدا به بالای سن رفت و از خجالت حضار در امد و 10 دقیقه ای بر روی سن ماندنی شد.

اینگونه تبلیغات از این کاندیدا و افراد اطراف وی در گروه های نمایشی و ... تنها به این مورد ختم نمی شود و در یکی دیگر از مراسمات شهرستان کلاله نیز(قبل از ثبت نام کاندیداها) قارنلی نیز برای این کاندیدای احتمالی سنگ تمام گذاشت و با قربون صدقه رفتن برای وی، وی را به حضار معرفی کرد و این کاندیدای احتمالی در آن زمان، از جای خود برخاست و برای حضار ادای احترام کرد.

همانطور که گفتیم، برای تبلیغات کاندیداها راه های مختلفی وجود دارد و این هم یک راه آن است.

انتهای پیام/کلاله خبر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار