حجت الاسلام علیرضا صفری از برگزاری جشنواره ورزشی جان باختگان منا در دهه فجر با مشارکت معاونین فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاههای ۹ گانه گنبدکاووس خبر داد.

جشنواره ورزشی شهدای منا در دهه فجر برگزار می شود

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام علیرضا صفری در گنبدکاووس، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک و سراسر فرخنده فجر بدون تردید یکی از بزگترین میعادگاه های انقلاب برای تجدید بیعت با اولیای الهی است.

1310694_943

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی همواره در بزرگداشت این ایام فرخنده و تاریخی پیشگام بوده است افزود: هماهنگی و هم افزایی توان و اندیشه در میان دانشگاهها و جامعه دانشگاهی به ویژه تشکل ها و نهادهای انقلابی همواره توانسته در این مسیر گامهای بزرگی را برداشته و صحنه های باشکوهی را رقم بزند.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد گنبدکاووس با اشاره برگزاری جلسه کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس با محوریت و میزبانی بسیج دانشجویی این شهرستان خاطرنشان کرد: براساس یکی از بندهای مصوبات این جلسه مقرر شده است جشنواره ورزشی جان باختگان منا در دهه فجر امسال در میان جامعه دانشگاهی شهرستان با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

صفری با تاکید بر اینکه این جلسه مصوبات بسیار دیگری نیز داشته است در بیان مهم ترین این برنامه ها تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ انقلاب اسلامی، یادواره شهدای گمنام دانشگاه دولتی گنبدکاووس، برگزاری مسابقات اینترنتی و پیامکی، نشست های بصیرتی، کرسی های آزاد اندیشی، اردوهای جهادی یک روزه و … از مهم ترین برنامه های مصوب در این جلسه بود.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری برامه های فرهنگی، مذهبی و هنری در راستای اهداف متعالی انقلاب و دانشگاه ها گفت: به لطف خدا در حال حاضر با هم افزایی حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی و اداره فرهنگی در دانشگاه آزاد گنبدکاووس برنامه های بسیار باشکوهی در ترم گذشته برگزار شده است که امیدواریم با همین روند رو به رشد تداوم داشته باشد./ترکمن سسی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار