مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک و مطر شهدای شهر کردکوی صبح امروز بمناسبت هفته دفاع مقدس به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با حضور روسا و کارکنان ادارات برگزار شد.

مزار مطهر شهدای کردکوی غبارروبی و عطرافشانی شد

مسئولین و کارکنان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کردکوی صبح امرو بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کرده و مزار پاک شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

به گزارش گلستان24، حاضران با قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مزار شهدای کردکوی

حجت الاسلام محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عرض تسلیت بمناسبت واقعه دردناک حجاج در سرزمین منا گفت: این هفته بهترین فرصت برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جوان با واقعیت‌های هشت سال جنگ نابرابر است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که، دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، که جامعه ما را به تحرک و تلاش و ایثارگری واداشته است، تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایانگر احترام به دستاوردهای نظام است لذا مسئولان باید برای باشکوه برگزار کردن این مراسم تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی در خاتمه با اشاره به این موضوع که، هفته دفاع مقدس نمود مجموعه‌ای از برجسته‏‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی درست و ترویج باورهای دینی و اعتقادی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در حفظ و انتقال آرمانهای بلند انقلاب بیش از پیش بکوشیم.

گفتنی است برخی مسئولین در این مراسم غیبت داشتند که علت غیبت آنان ملکه ذهن حاضرین در مراسم شده بود. ان شاا… که تمامی مسئولین ما ادامه دهنده راه راستین شهدا و امام شهدا باشند.

 

یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب خصوصا شهدای شهرستان کردکوی گرامی باد.

 

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار