همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد برگزاری مراسم استقبال نمادین گلستانی‌ها از امام خمینی(ره) در فرودگاه گرگان

همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آئین استقبال نمادین در فرودگاه بین‎المللی گرگان آغاز شد.

برگزاری مراسم استقبال نمادین گلستانی‌ها از امام خمینی(ره) در فرودگاه گرگان

به گزارش گلستان24، آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با استقبال نمادین مردم ولایتمدار گلستان از امام خمینی (ره) در فرودگاه گرگان انجام شد تا آغازی برای جشن‎های دهه فجر در نگارستان ایران باشد.

آئین استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن با حضور حسن صادقلو استاندار گلستان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، ائمه شیعه و سنی، خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردمی در فرودگاه بین‌المللی گرگان در حال برگزاری است.

قرائت قرآن، پخش سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، شعارهای انقلابی، رژه موتوری، غبارروبی گلزار شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان از جمله برنامه‎های دهه فجر در 12 بهمن است.

جشن‌های مختلف مردمی و ستادی با آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان گلستان اجرا می‎شود و مسئولان با ارائه خدمات فرهنگی، اقتصادی و اشتغالزایی دستاوردهای نظام را به مردم گزارش می‎دهند.

مردم در بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکبار دیگر وحدت، همدلی و همزبانی خود را در صحنه عملی به نمایش می‎گذارند تا اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند و تجدید میثاق با آرمان‎های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری داشته باشند.

به گزارش فارس؛ به مناسبت ایام‎الله دهه فجر هزار و 346 پروژه عمرانی با اعتبار 356 میلیارد و 413 میلیون تومان در استان گلستان افتتاح خواهد شد، در بخش عمرانی 739 پروژه با اعتبار 261 میلیارد و 367 میلیون تومان افتتاح می‎شود و حدود 607 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 95 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد.

بر اساس این گزارش؛132  پروژه کلنگ‎زنی با اعتبار 73 میلیارد و 809 میلیون تومان در دهه فجر امسال در گلستان کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار