با رمز محمد یا رسول‎الله (ص)

رزمایش بزرگ و اقتدارآفرین فجر انقلاب اسلامی با رمز محمد یا رسول‎الله (ص) توسط گردان‎های بیت‎المقدس و کوثر در گرگان آغاز شد.

رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی در گرگان آغاز شد+تصاویر

 به گزارش گلستان24، اقتدار و صلابت بسیجیان صبح امروز با رزمایش فجر انقلاب اسلامی و رمز محمد یا رسول‎الله (ص) توسط گردان‎های بیت‎المقدس و کوثر در گرگان آغاز شد.

صبحگاه اقتدار گردان‎های بسیج ساعت 8 و 30 دقیقه در گرگان با حضور خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مردم شهیدپرور، بسیجیان جان‎برکف ولایت و جمعی از مسئولان در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.

رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی با محور تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی در گلستان کلید خورد تا بار دیگر شاهد نمایش اقتدار در این خطه شمالی باشیم.

حضور جانبازان 70 درصد به صورت سازماندهی شده در این رزمایش و با لباس رزم در جای خود دیدنی بود و حکایت از این مهم داشت که جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی محکم‎تر از گذشته پای آرمان‎های انقلاب اسلامی ثابت‎قدم هستند.

در این مراسم از فرماندهان گردان‎های بیت‎المقدس، امام حسین (ع) و کوثر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد

رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی به منظور ارتقاء سطح آمادگی توان رزم یگان‎های بسیج پیش‎بینی شده است سناریوهایی برای رزمایش سرزمینی از مرزها، دفاع از کوی و برزن با عملیات‎های کمین، تاخیری، کنترل معابر وصولی، دفاع از مراکز حساس، هلی‎برن و بازپس‎گیری به اجرا درمی‎آید.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار