انقلاب اسلامی ایران، استمرار راه ائمه اطهار (ع) است. امام (ره) با تاسی از انقلاب امام حسین (ع) انقلاب اسلامی ایران را بوجود آورد تا زمینه ساز ظهور امام مهدی (عج) باشد.

انقلاب ایران متاثر از انقلاب امام حسین (ع) است

رمضانعلی الیاسی، فرماندار سابق شهرستان کردکوی و مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره انقلاب اسلامی ایران می گوید: انقلاب اسلامی ایران در بین تمام انقلاب های دنیا دارای ویژگی های خاصی است. به گونه ای که متفاوت از همه انقلاب هایی بوده که در دنیا اتفاق افتاد. ویژگی مهم انقلاب ایران، رهبری دینی این انقلاب بوده است . حضرت امام (ره) شیوه ای در انقلاب به کار گرفت که همه مردم برای انقلاب و تغییر بسیج شدند. قطعا آن چه که برای همه دنیا مهم است و رهبری هم به آن اشاره کردند این است که انقلاب اسلامی ایران در هیچ کجای دنیا بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست و این مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است.

امام خمینی

الیاسی معتقد است رمز این پیروزی رهبری دینی مرد فرزانه ای به نام روح الله خمینی (ره) است. وی می گوید استمرار این موضوع را امروز در رهبری حضرت خامنه ای شاهد هستیم. بحث ولایت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب را استمرار ولایت ائمه اطهار (ع) می دانیم.

به گفته فرماندار سابق شهرستان کردکوی، یکی از ویژگی های این انقلاب، مکتبی بودن آن است. انقلاب ما رو نوشتی از انقلاب بزرگ حضرت  اباعبدالله حسین (ع) بود. حضرت امام (ره) هر چه که توانست از انقلاب امام حسین (ع) برداشت کرد و در انقلاب ایران به نمایش گذاشت که انصافا این هم می تواند ریشه عمیق انقلاب ایران را در دل و جان مردم به نمایش بگذارد.

وی با بیان این که امام (ره) با استفاده از شیوه نوین انقلاب همه مردم را بسیج کرد، می گوید در انقلاب سال 57 و بعد از آن ، و امروز در استمرار انقلاب، نمی توان هیچ تفاوتی در هر یک از گروه ها، جریان ها و حتی احزاب قائل شویم. همه اقشار مردم بسیج شده بودند برای این انقلاب و هم اکنون هم این موضوع ادامه دارد. آن چه که مردم را این چنین گرد هم آورده بود همان خمیر مایه دینی انقلاب بود که ایمان به خدا را در دل مردم دوباره احیا کرد.

رمضانعلی الیاسی

مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری گلستان، همچنین می گوید: ما معتقدیم بعد از حکومت اسلامی که پیامبر بزرگ اسلام (ص) بعد از هجرت به مدینه تشکیل دادند و مولا علی (ع) بعد از ایشان حکومت کردند، حکومتی این چنین اسلامی در دنیا تشکیل نشده بود. امام (ره) این حکومت اسلامی را در قرن بیستم بوجود آورد و این یک حرکت جدید در تجدید حیات اسلام در جهان بود. اسلام حیات دوباره و مجدد پیدا کرد.

همان گونه که خون اباعبدالله حسین (ع) اسلام را بعد از مدتی احیا کرد و این تا ابد زنده خواهد بود، امام (ره) هم توانست با تاثیر از اجداد طاهرین خود انقلابی ایجاد کند که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

 

ارسال نظر

  • کردکویی
    0

    دلمان برای اقای الیاسی تنگ شده

    به کردکوی بیا

    • ناشناس
      0

      فعالا که فرمانداری از آن کس دیگریست و اقای بسطامی هم که هیچ تجربه ای ندارن شهردار کردکوی شدن!

  • کرد
    0

    لطفا بیا کردکوی دوستت داریم

  • مین
    0

    دوستت داریم الیاسی

آخرین اخبار