شمس‎علی جعفری مدیر روابط عمومی مخابرات استان گلستان از قطعی ۱۵ روزه خطوط ثابت گرگان برای احداث پروژه گلشهر خبر داد.

خطوط تلفن گرگانی‌ها ۱۵ روز قطع می‌شود

به گزارش گلستان 24، مدیر روابط عمومی مخابرات استان گلستان پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مدتی است که احداث پروژه تقاطع سه سطحی گلشهر گرگان آغاز شده است، احداث این پروژه نیاز به جابه‌جایی برخی تاسیسات و خطوط مخابراتی در این مسیر را دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، از روز جمعه اول خردادماه سال جاری به مدت ۱۵ روز، خطوطی که با پیش شماره ۳۲۵ آغاز می‎شود، دچار قطعی و اختلال خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان گلستان خاطرنشان کرد: این ۱۵ روز در صورت مساعد بودن هوا و شرایط جوی است و ممکن است در صورت بروز شرایط نامناسب آب و هوایی، مدت آن افزایش یابد.

او اضافه کرد: برای سرعت دادن در امر جابه‌جایی خطوط و تاسیسات مخابراتی، مخابرات استان گلستان تیم‎های مجهز با تعداد نیروی مناسب را به کارگیری کرده تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

این مسئول با ابراز پوزش و عذرخواهی از مشترکان و شهروندان گرگانی تصریح کرد: همکاری و همراهی مردم در راستای خدمت‎رسانی بهتر به خصوص در این ایام باعث دلگرمی همکاران برای خدمت‎رسانی بهتر خواهد شد.

عملیات اجرایی زیر گذر گلشهر ـ ناهارخوران به منظور کاهش ترافیک و بهبود وضع موجود با تکیه بر مطالعات جامع و موضعی ترافیکی در حال انجام است.

در این طرح رویکرد جنوب به شمال بلوار ناهارخوران به صورت زیرگذر در مرحله نخست اجرا می‌شود و تردد از خیابان گلشهر به سمت محور ناهارخوران به صورت روگذر برای رفت و در مرحله دوم و دیگر رویکردها به صورت هم‌سطح اجرا می‌شود.

در مرحله نخست پروژه زیرگذر به طول ۵۶۰ متر و عرض ۱۵٫۵ متر شامل دو خط عبور در هر طرف اجرا می‌شود.

عرشه پل زیرگذر دارای دهنه ۱۷ متری و طول ۷۰ متر است.

مدت اجرای پروژه ۱۲ ماه و برآورد اولیه اعتبار آن نیز ۱۰۸ میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۴۰۸ هزار ریال است./گلستان شرق

ارسال نظر

آخرین اخبار